Jarní světlo je správné.Zasvěcenci v oboru uvedli, že udržitelný rozvoj ekonomiky a společnosti mé země a modernizace souvisejících průmyslových odvětví vedly k významnému růstu spotřeby sportu a vznik nového traťového tepla.V budoucnu je nutné dále rozšířit prostor pro rozvoj spotřeby sportu a stimulovat tržní vitalitu.
Nedávno se popularita spotřeby sportu nadále zvyšovala.Nedávno společnost Tmall vydala v prvním čtvrtletí roku 2024 údaje o otevírání obchodu, což ukazuje, že nově zaúčtovaní obchodníci se zvýšili o 60%rok -mezi nimi. Počet nových obchodníků se zvýšil o 100%rok -za rok.
Z pohledu konkrétních skladeb se turistika, lezení a další projekty staly novými domácími mazlíčky pro spotřebitele a více nových sportovních projektů se neustále objevuje.
Zhao Jie, ředitel pro veřejné záležitosti Decathlon China, řekl novinářům, že podle údajů o prodeji nedávná spotřeba venkovních sportů byla i nadále horká.Decatlon Čína se zvýšila o více než 30%rok -v posledním měsíci Decathlon Číny mezi nimi je tržby na horolezectví vynikající a přispělo více než polovinou celkového prodeje.“Decathlon udržuje optimistická očekávání pro budoucí venkovní sportovní trh.“
„S doporučením přítele jsem se začal účastnit pěší turistiky a zakoupení souvisejícího vybavení. Chůze na horské stezce způsobí, že se lidé obzvláště uvolní. V budoucnu také vyzývám více přátel, aby se připojili k turistickým aktivitám a plánuji Zkuste to zajímavější.
Zpráva o analýze „Analýzy horolezectví 2023 Čína“ společně zahájená Xiahongshu a Čínská horolezecká asociace a Rock Point zmínila, že od roku 1223 statistika veřejného komentáře ukazuje, že stávající podnikání v Číně (s výjimkou Hongkongu, Macao a Tchaj -wan)) V Číně (s výjimkou Hongkongu, Macaa a Tchaj -wanu) byl počet horolezeckých halů 636, což je nárůst o 31%ve srovnání s začátkem roku 2022, asi 60%skalních muzeí dosáhlo zisku v roce 2023.
Společný institut pro Hvězdné výzkum vydal „pokyny pro trendy každoročních sportů v roce 2024“ zdůraznil, že bohatý obsah poskytovaný sociálními médii a sportovními komunitami snížil prahovou hodnotu pro sportovní nadšence kontaktovat a porozumět novému hnutí.Stručně řečeno, pozornost pozornosti sportovních lidí na pohyb roste rok od roku a zároveň vytvořila také diverzifikované a decentralizované sportovní potřeby.
Wang Yuxiong, ředitel výzkumného střediska sportovní ekonomiky Central University of Finance and Economics, se domnívá, že neustálý vznik nových skladeb a nových projektů ukázal, že jak ekonomický a sociální rozvoj mé země dosáhl určité fáze, venkovní sporty a fúze Spotřeba sportu má silnou vitalitu.
Stojí za zmínku, že kromě nových sportů také nové technologie neustále vytvářejí nové formy spotřeby sportu, což vede k průmyslovému modernizaci.
Národní komise pro rozvoj a reforma a další oddělení vydala „propagaci programu výstavby a služeb venkovních sportovních zařízení (2023-2025)“, který je nutný ke zlepšení úrovně aplikace venkovních sportovních technologií.Podpořte aplikaci umělé inteligence, velkých dat, 5G a dalších technologií ve venkovních sportovních scénářích, používají digitální platformy, jako jsou App, applety atd., A linie uvolnění, jako je cyklistika, chůze a prohlídka samosprávy.Vytvořte inteligentní a personalizované scénáře spotřeby venkovních sportů a podporujte inovace, technologické změny a zlepšení účinnosti aktivit událostí.
Finanční zpráva Keep 20123 také zmínila, že „virtuální sportovní událost“ online podnikání dosáhla rychlého růstu v roce 2023. Průměrný příjem placených uživatelů v každé virtuální sportovní akci dosáhl v roce 2023 nový maximum, což je nárůst o více než 30%ve srovnání s 2022 .
„Neustálý vznik nových projektů spotřeby sportu úzce souvisí s pěstováním a rozvojem nové produktivity kvality ve sportovním průmyslu. Přidání sportovních a komerčních kompozitních talentů nadále naléhá na nové modely a nové modely spotřeby sportu. Zároveň zároveň. Umělá inteligence a velká data jsou také inovativní pro spotřebu sportu.
„Abychom v budoucnu dále posílili vitalitu spotřeby sportu, je nutné dále přilákat více sociálních sil, aby vstoupily do oblasti fitness a sportovního průmyslu, porušily nedostatky omezení průmyslového rozvoje a poskytly spotřebitelům vyšší úroveň sportovních spotřebních výrobků a služby. “Wang Yuxiong vysvětluje.(Reportér Yuan Xiaokang.
Edit: Yu Jiang
Zpráva/zpětná vazba