Vydržet vzdělání svobody není vzdělání

Vydržet vzdělání svobody není vzdělání

□ Liang Yufei (Hexi College)
Nedávno mnoho „vzdělávacích odborníků“ dotazovalo studenty, aby vinili studenty, aby „hráli se svými vlastními myslími“, a požádali studenty, aby hodili nebo zničili své milované modely a ručně vyrobené videa, aby se stali populárním.(Observer.com 6. května)
Návštěvy „vzdělávacích odborníků“ nebyly navrženy jako konstruktivní metody vzdělávání, ani neposkytují podstatné pomoc, jako důvod používají modely.“Vzdělání bez trestu není vzdělání.“Pokud je způsob vzdělávání studentovy povahy, pokud se účel vzdělávání stal kontrolou, jak lze toto vzdělání považovat za dobré vzdělání?Lze navíc toto „vzdělání“ skutečně nazvat vzděláváním?
Původním záměrem domácích návštěv je nechat učitele pochopit rodinnou situaci studentů, propagovat spolupráci v oblasti domácí školy a vzdělávat lidi dohromady.Nechte studenty rozbít hračky před rodiči, což může zdůraznit autoritu rodičů a autoritu učitele.Nemůžeme použít administrativní, tvrdohlavý způsob, jak školit poslušnost studentů.
Nepopírajte, že učitelé a rodiče mají bohatší životní zkušenosti, sociální zkušenosti a vzdělávací zkušenosti ve srovnání se studenty, kteří ještě nevystoupili ze společnosti, a mohou své děti namířit tak.Ale to poukázalo na to, že silnice je vhodná pro děti.Znáte boty bez fit.
Je vidět, že myšlenka „vše je dobré, pouze vysoké známky“ je stále zakořeněná v myslích veřejnosti a je stále považována za mnoho vzdělaných pracovníků.Pokud dodržujete vzdělávací orientaci „prvního testu“ a „pouze teorie“, pokud pedagogové nemohou dělat „učení podle jejich schopnosti“, ale všechno je zvýšeno a šablony „dobrých studentů“ jsou hrubě přesunuty k jiným studentům .Vzdělávání není vzorec, studenti nejsou produkty montážní linky, ani industrializace vzdělávání nejsou.
Dobré vzdělání je zakořeněno v potvrzení. a musí být sešíván.Proč může „vzdělávací expert“ myslet pouze na „hraní s myslí“, ale nepochválil „duši a chytrost“ dítěte?Neexistuje žádné potvrzení a povzbuzení.
Nedávno se některé příspěvky na mediální platformě pohybovaly.Zveřejnění Netizens řekl: „Pokud všichni půjdete do postgraduálního testovacího editora, kdo udělá voňavý dort pro všechny?“ mě hlasovat. „Hej.“Každý musí mít jasnou odpověď.Možná student neměl talent a výhody ve svých studiích a možná by nebyl prestižní školou a stal se elitou.Prsten na seznamu však neznamená, že na noze neexistuje žádný způsob a „čtení“ není jedinou možností v životě.Dobrý nebo špatný, budoucí vývoj člověka nemůže být omezen a měřen podle stupňů.Hodnocení jediného stupně se stalo potlačováním osobnosti studentů a brání překážkám studentů o jejich vlastní rozvoj.
Konečným cílem vzdělávání je přimět lidi, aby se stali lidmi a pomohli každému pedagogovi vyvíjet se svobodně a komplexně.Stupně nejsou jedinými kritérii pro posuzování jednotlivců a konec vzdělávání není diplom.Pedagogové musí mít pocity a povinnosti.Neexistuje žádné bezplatné vzdělání, je to vzdělání nebo omezení?
Zpráva/zpětná vazba