Od 19. do 21. dubna přinesla technologie HAI Liang technologii plnou scénu inteligentní ekologii vzdělávání na 83. výstavě China Education Equipment, v analýze více pěst produktů a sdílela schéma vzdělávání Digital Haike.Tato výstava se koná v Mezinárodním středisku výstavy Chongqingů. Vzdělání různých fází vzdělávání ve všech fázích.
Desítky inspekčních týmů z úřadu pro vzdělávání, muzea elektronického vzdělávání a střediska pro vzdělávací vybavení z celé země, včetně školení Central Education Museum Center, Informační středisko pro řízení vzdělávání v Xinjiang, Informační centrum Jilin Education, Jiangsu Suqian Economic Development Zone Education Bureau, Bureau, Bureau. atd. Vědecké a technologické stánky, pečlivě porozumí produktům a službám každého sektoru a provádějí výměny v důsledku výměny s osobou, která má na starosti každý produkt.
Společnost Hailiang Technology se zaměřuje na základní scény „budoucí třídy“, „růst studentů“, „inteligentní výuku a výzkum“ a „Učitelé a školení studentů“, spojuje mapu digitálního kampusu.„Budoucí učebny“ berou inovativní výuku jako jádro a praktikují přesné výuku prostřednictvím digitálních produktů, jako je „hvězdná síla“, aby plně stimulovala interní pohon studentů.„Star Power“ přijímá spolupráci podskupin, strategie vázání a body pro hlavní a učeň, které se liší od podobných produktů a mnoho zúčastněných publika je potvrzuje.“Je to velmi dobrý student, který inspiruje produkty v reálném čase.“
Sektor „růst studentů“ se řídí hodnocením komplexní kvality pěti vzdělávání, podporovaného výstavbou vysoce kvalitních digitálních zdrojů a pomáhá školám dosáhnout systémového a moudrého rozvoje inovací v oblasti vzdělávání.Osoba, která má školu, chápe „inteligentní kartu“, která říká, že může zobrazovat pouze informace o komunikaci s rodiči Produktový systém k dosažení integrace mezi produkty.
„Inteligentní výuka a výzkum“ vytvořila platformu pro výuku a výzkum a výuku, „výuka a výzkum v Hongu“, podporovala odborné služby a zlepšovala kvalitu výuky a výzkumu současně prostřednictvím původního „Haibanhui“ , optimalizuje systém hodnocení výuky učitelů učitelů a komplexně aktivuje organizace a jednotlivce.Mnoho odpovědných škol, včetně přidružených středních škol pro kapitál, bylo přitahováno pečlivým řízením procesu „hongu konfucianismu a výzkumu“ a aktivně sdělovalo, aby získala zkušební účet zodpovědný za hodnocení výuky, že byl uveden, že byl Hledali produkty související s hodnocením výkonu učitelů, ale účastnili se 11 výstav vzdělávacích zařízení, dokud nedorazili do stánku technologie Hai Liang.Domnívá se, že systém hodnocení výuky výuky učitele v „Haibanhui“ je velmi spravedlivý a spravedlivý, což výrazně řeší problémy stávajících obtíží hodnocení výuky školy.
Také velká pozornost, jakož i diverzifikované služby „školení učitelů“ poskytované společností Hai Liang Technology, včetně „přátel“ více než 160 elit Qingbei, „Odborné schopnosti a gramotnosti Hainy a zlepšení gramotnosti mladých učitelů“ Studie „a„ Hai Liangyun School · Dvojitá učebna učitelů “a„ Služba profesního rozvoje učitelů “.Ředitel školení učitele v Dalianu, Liaoning Daliana a jeho strana, projevuje silný zájem o propagaci souvisejících učitelů, jako je „Hainan Study“.
Během výstavy uspořádala technologie Hai Liang také 12 speciálních sérií odborných přednášek.Li Jinghua, ředitel oddělení výuky a výzkumu původního disciplínového centra Hengshui a speciální odborník na technologii Hai Liang, vedl sdílení výuky a vedení výzkumu k posílení plánu zmocnění; Lektor a Hai Liang Technology Special Expert ve společnosti Jinhua City, provincie Zhejiang.
Wang Jia, osoba odpovědná za technologické produkty Haeliang, a Xia Zhaozhu, odborník na doručení, představil případy a případy přistání pěst produktů a přistání, a vyprávěl zkušenosti a příběhy technologie Hailiang, aby pomohl školní digitální transformaci a kraji, aby pomohl školní digitální transformaci a kraj Revitalizace vzdělávání.Přednášky se úzce zaměřují na body bolesti a praxe vzdělání a výuky a přispívají k hostině ideologie.
Na scéně si bodový kabinet vyměnil a interaktivní nespočet očí.Produkt pro připojení a komplexní hodnocení kvality „Star Future“ je typickým případem hluboké kombinace technologického softwaru a hardwaru HAI Liang.Studenti mohou využívat body „pět vzdělávání“, uplatnit dva různé typy cen: virtuální a fyzické a „vydělávat peníze“, aby utratili sebe, a jemně inspirovat studenty ke zlepšení komplexní kvality autonomie.
Po zkušenostech se zkušenostmi základní školy Jiangsu stále používají pro motivaci studentů tradiční metody. , zvýšit zájem a povzbuzovat studenty k rozvoji dlouhodobého rozvoje.
Co víc?