Pedagogové, kteří rozumí Qinghai Ai Qinghai Xinghai

■ Intenzivně propagujte ducha pedagogů · Talk


Plán století -vzdělání -plán vzdělání, učitel -ověřený učitelem.Na základě výstavby nové éry, velkého vedení nové éry, velké příčiny národního omlazení, kreativní návrh ducha čínských pedagogů a dává lidem vznešenější misi pro učitele lidí v nové éře Silná mentální motivace.Na základě nové cesty v nové éře zrychlujte výstavbu moderního nového Qinghai a realizace společné prosperity a v konečné analýze se stále vzdělává. V plošině, porozumět Qinghai, Love Qinghai a Xingqinghai.


Rozhodně budovat ducha pedagogů, kteří zakořenili v nové éře, aby zakořenili pedagoga nad nadmořskou výškou.


Prvním je konsolidaci základu ideálu a víry „srdce srdce a národa“.Vytrvalost využívá nejvyšší vůdce v nové éře socialismu s čínskými charakteristikami k vytváření duší, vede učitele, aby neustále prohlubovali politickou identitu, ideologickou identitu a emoční identitu socialismu s čínskými charakteristikami a posílili politiku „vzdělání pro stranu a posílili politiku„ vzdělání pro stranu a posílily politiku „vzdělání pro stranu a posílily politiku“ Vychovávejte zemi „. Vědomě zvládněte vztah mezi„ velkým egem “a„ egem “a převzít iniciativu k integraci osobního ideálního pronásledování do čínského snu o velkém omlazení čínského národa, sen silné vzdělávací země a Chcete -li zakořenit na náhorní plošině, věnujte Qinghai, věnujte se vzdělání a vědomě se stanou komunismem.Druhým je konsolidace založení ideologické praxe vědomí čínské komunity.Dodržujte školu jako hlavní postavení vědomého vzdělávání komunity čínského národa, vážně zaujme předpoklad a vedení zlepšení, dále prohloubí vzdělání a pokrok národní jednoty a pokroku a vzdělávání základních hodnot socialismu, Komplexně propagujte vzdělávání a výuku společného jazyka země a vede příběh Masters pevně vytváří správný pohled na historii, národní pohled, národní pohled, národní pohled a kulturní pohled a neustále zlepšuje poznání, identitu a sounáležitost Číňanů Národní komunita osudu a má pocit formy a účinně praktikuje povědomí o komunitě čínského národa.Třetí je konsolidovat základ „učení jako učitel a behaviorální model“.Úsilí o zlepšení dlouhodobého mechanismu morálky a konstrukce učitelů učitelů v kombinaci se vzděláváním, propagandou, hodnocením, dohledem a pobídkou a přísnou přísnou identifikací kvalifikace, nábor učitelů, přezkumu profesního titulu, zaměstnáváním zaměstnání, ročním hodnocením, hodnocením propagace, povýšením. , Pochválení a odměna a další práce. „Kdo se stal novou érou pro studenty, aby se učili, dělali věci a demonstrovali.


Konsolidujte duchovní kultivační cestu pedagogů, kteří chovali v nové éře.


Prvním je posílení solidarity vzdělávání učitelů.S vysoce kvalitním vzděláváním učitelů bude existovat více učitelů vysoce kvalitních a vysokoúrovňových talentů.Přísně využívejte ducha pedagogů jako vládce se zaměřením na výstavbu morálky a morálky učitelů a na školení učitelů s vysokou kvalitou, dále revidují a zlepšují stavební standardy vysokých škol učitelů a standardy pro provozující školy, propagujte Tváří v tvář vzdělání a cíleným způsobem a posílení zápisu učitelů, přesné implementace disciplíny venkovských škol, programy školení učitelů, plány školení učitelů provincie atd. vzdělávací systém a komplexně zlepšuje schopnost vzdělávání učitelů.Druhým je posílit školení učitelů, aby vedl růst.Vedení s plánem tréninku slavného jména učitele, duch pedagogů jako klíčového obsahu vzdělávacího systému různých učitelů na všech úrovních, aktivně studujte růst a rozvoj různých učitelů na všech úrovních, zkoumá integraci v departy Duch pedagogů a reforma vzdělávání a výuky a dále navazujte a zlepšují vrstvenou klasifikaci, krok typu růstu a rozvoje učitelů a systém školení učitelů, vytvořte režim školení učitelů s charakteristikami Qinghai a důrazně kultivujte Tým učitelů s ušlechtilým morálkou, vynikajícím obchodem, přiměřenou strukturou a pulzujícími.Třetí je posílení vzdělávací pomoci, aby se mládeži umožnilo zvýšit efektivitu.Plně se spoléhejte na vysoce kvalitní zdroje podpory protějšků a spolupráci na východ -zápas, dále konsolidujte a zlepšují mechanismus podpory protějšků vysokoškolských protějšků, rozšiřte a propagují mechanismus asistence skupiny ve skupině skupiny a základní vzdělávání, vytvořte prosím „prosím“ prosím „prosím“ Pojďte do „a„ jděte ven “pracovní mechanismus a posilujte učitele posilováním obchodních školení, výběru a přiřazení učitelů, pracovními cvičeními a sdílením vysoce kvalitního vzdělávání a výukových zdrojů na podporu zkušeností a postupů rozvoje regionů a pokročilému řízení školy a pokročilému řízení školy a pokročilému řízení školy a pokročilému řízení škol a pokročilému řízení školy a pokročilému managementu školy a pokročilému řízení školy a pokročilému řízení a vzdělávání, čímž posílí skupinu škol, přináší skupinu učitelů a školí skupinu výukových a výzkumných páteřů.


Duchovní a sociální atmosféra pedagoga, který vytvořil novou éru, aby vybudovala novou éru, která respektuje učitele a učitele.


Prvním je dále optimalizovat a zlepšit prostředí profesního rozvoje učitelů.Pokračujte ve zlepšování a optimalizaci různých politik a opatření pro výstavbu učitelů, povzbuzujte stranické výbory a vlády na všech úrovních, aby zavedly podpůrné politické dokumenty podle místních podmínek a efektivně zaručily a podporovaly vysoce kvalitní rozvoj učitelů.Dále upravte a zlepšují kritéria hodnocení různých učitelů na všech úrovních, stanoví systém indexu hodnocení a hodnocení, který splňuje charakteristiky pozic učitelů, prohlubuje reformu platového systému a plně stimuluje celkovou vitalitu týmu učitelů.V souladu se zásadami „Čím více jdou na místní, tím obtížnější, tím vyšší léčba“, zavedeme politiku dotace pro vzdálené a odlehlé oblasti, posílíme výstavbu učitelů ve venkovských pastoračních oblastech a Neustále zlepšuje úroveň záruky léčby pro učitele v obtížných a odlehlých oblastech.Druhým je dále budovat a zlepšit mechanismus chvály a odměny učitele.Upřesněte a zlepšujte metody pochvalu a odměňování provinčních učitelů a pravidla provádění.„Duch pedagoga v Qinghai“ je v provincii široce prováděn a vypráví příběh Qinghai, což odráží vlastnosti Qinghai, posílení příkladů a vedení.Povzbuzujte stranické výbory, vlády, sociální organizace a podniky na všech úrovních, aby pochválily a odměnily vynikající učitele v různých podobách.Třetí je dále chránit právo na legitimní zacházení s učiteli.Implementace platy učitelů, každoročních lékařských zkoušek, dotací na příspěvek, hlavní systémy pomoci o nemoci a vynikajících systémů pro léčbu v souladu se zákony a předpisy.Zaměřte se na sociální záležitosti, abyste zhoršili břemeno učitelů, standardizovali vyčištění různých typů inspekcí, inspekce, hodnocení, sociální záležitosti vstupující do kampusu a půjčování učitelů atd. a účinně vyčistit nepřiměřené nepřiměřené ovlivňování vzdělávacích a výukových aktivit.