Pedagog lidí!

Pedagog lidí!

Yu Yi se narodil v éře větru a deště.V roce 1937 byli japonští útočníci přímo dovnitř a jejich rodné město bylo v nebezpečí.Jednoho odpoledne učitelé hudby učili své spolužáky zpívat „Su Wu Shepherd“: „Su Wuliu není ponížena, sníh je ledový den, který se po dobu devatenácti let smiluje, žíznivý pití, hladový pocit, ovce na severu …“ navzdory Naladění je jemné a jemné a rytmus je pomalý, ale učitel vysvětlil a zpíval při zpěvu, zpíval, zatímco vysvětlil, se slzami v jeho očích. „Poprvé jsem v mém srdci vloupal do velkých slov„ Qi Festivalu “„ mrtvý stát “, který hodně vyrostl. Moje vlastenectví pocházelo z lekce na základní škole. “

„Když je čínský národ v nejnebezpečnějším čase, učitel zpívá s„ srdcem “, které vyvolává probuzení našich mladých srdcí.V té době jsem byl poprvé tak šokován.Stejně jako malá frante v Dudeově „poslední lekci“, na tuto lekci nikdy nezapomenu.

V Liantian Cannon šel Yu Yi studovat a absolvovat střední školu Zhenjiang.V případě materiálních podmínek a extrémně obtížného prostředí pro školu to učila pečlivě.

„Proč studujete od nevědomosti po civilizaci, musíte určit národ, který zachrání utrpení v hluboké vodě …“ vzrušující slova učitele odhalila účel studovat a vytvořit měřítko pro to, že je člověk.„Z tohoto důvodu jsou naši studenti, kteří jsou ve spravedlnosti, pečliví, usilují se o dopředu, šlápne na chudé a potíže s hmotným životem a sledují obohacení a radost z duchovního života. Zhenjiang Middle School je etnická škola motto .

V roce 1947 byl Yu Yi přijat na ministerstvo školství, Šanghaj Fudan University.Na univerzitě ji charakter a duch přísného studia profesorů, jako jsou Cao Fu a Zhou Yu, hluboce ovlivnil a vyživoval její hlubokou učební nadaci.Yu Yi řekl: „Vzpomněl jsem si na své zkušenosti se studiem na základní škole, na střední škole a univerzitě, mám opravdu štěstí, takže poté, co jsem se stal učitelem, jsem vždy pracoval s vděčností.“

V absolventi vysoké školy z roku 1951 byla první národní sjednocená distribuce zavedena po založení nové Číny.Yu Yi, který se chystá pustit do postu učitelů, je odhodlán pečlivě spojit svůj budoucí osud s budoucím osudem vlasti.

Boj je pozadí života Yu Yi.Za více než 60 let vzdělávání a výuky nikdy nepřestala bojovat s obtížemi.Velitelé univerzity jsou vzdělání.„Je to jako hora a každá disciplína má svou vlastní povahu, funkce, znalostní systémy, výuku obsahu a požadavky na výuku.Ale bez ohledu na to, jak obtížné je, je práce překonávat potíže.

Po prožívání života, těžkosti a útrap, Yu Yi si váží postavení učitelů a je jasnější o potřebách růstu národního národa a studentů.Všechny své talenty a pot věnovaly svému oblíbenému vzdělání a věnovala se studentům, které milovala.„Abychom milovali vlast, nejprve musíme aktivně investovat do výstavby vlasti, milovat jejich velké společnosti, tvrdě studovat a slib.Po dobu 68 let to řekl Yu Yi, ještě více.

„Všechno je národ“ byl již dlouho vyryto dnem srdce a je nesmazatelný.

„Všichni jsou potomci Čínské lidové republiky.

Yu Yi řekl, že základní vzdělání není selektivní, protože vzdělání je kariéra lásky.„Učitelé musí zacházet s každým dítětem dobře“Podstata

„První věc, kterou musí být člověkem, musí být laskavá, druhým je tvrdě pracovat a trochu trpět. Není nic velkého. Dokud může ostatním pomoci …“ Matka slova ovlivnila Yu Yiho život.

Během své domácí návštěvy viděla Yu Yi potíže s rodinnou rodinou a slzy.Yu Yi používal úspory na studenty, denní potřeby, školní potřeby a dokonce i obtíže v domě studenta.„Věci u studentů jsou všichni moji učitelé a studenti jsou vaše děti.Proto láska učitele mimo lásku rodičů -dítě.Bez ohledu na to, zda ředitel nebo mladý učitel, je důležité mít ušlechtilé pocity.

V očích Yi je každé dítě dítětem země a dítěte rodiny.„Konfucius mluvil o‘ Neexistuje žádná třída “před více než 2 000 lety.Všichni jsou potomci Čínské republiky naší lidové republiky.

Jako učitel po celý život nebyl Yu Yi nikdy učitelem v prestižní škole.Možná je to také jedinečný zážitek k dosažení „pedagoga lidí“.

Během „kulturní revoluce“ byl Yu Yi „potrestán“ velmi špatnou třídou po dobu deseti let.Děti v těchto chaotických a různých třídách mají špatné rodinné prostředí, špatné nadšení učení, špatné přijetí a špatné chování.„Pěstování dítěte, kde je jen předávání znalostí? To je tvrdá práce! Naučil jsem studenta, neexistuje způsob, jak do mé třídy není možné. Vzdělávejte se později, dítě se stalo lepší.

„Při pohledu zpět mi dovolte, abych za posledních deset let přinesl jinou třídu a chaos, což je pro mě velmi pěstováno.“„Tváří v tvář studentům na všech úrovních, přemýšlení o tom, jaké vzdělávací metody by měly být použity ke zlepšení a růstu, bude tvořit efektivní pedagogické zkušenosti.“Podstata

V roce 2008 bylo založeno konsorcium základního vzdělávání v Taipu v okrese Putuo v Šanghaji.Toto je stará chemická základna Šanghaje a je to také „vzdělávací deprese“ v očích lidí.Když základní obhájce a ředitel veteránské střední školy v Šanghaji navrhl Li Jinlong, že Yu Yi požádal Yu Yi, aby pracoval na práci, a Yu Yi se šťastně dohodl: „Jsem ochoten být dobrovolníkem.“Studenti jsou skutečně dítětem civilistů.Za posledních 11 let dorazila Yu Yi do Taopu každý rok, aby vedla povinnost vzestupu vzdělávací deprese.

Již na začátku 90. let Yu Yi právě odešla do důchodu a existovaly soukromé školy, které otevřely 600 000 let, aby ji najala jako „zvláštní konzultantka“.V té době činila Yu Yiho odchod do důchodu 2 000 juanů za měsíc.“Věřím v čínskou kulturu a stále mám schopnost. Dokážu školit učitele. Přinesl jsem několik generací zvláštních učitelů.“Za účelem kultivace více učitelů je také zodpovědná za školení slavných učitelů v Šanghaji, morálních vzdělávacích základnách a základnách učitele semen.Yu yi byl velmi emotivní a velmi potěšující:„Je to opravdu unavené a unavené, ale myslím, že je to druh štěstí k rozkvětu s omezenými zkušenostmi s ostatními.

„Pomocí základního ducha čínské kultury kape duši dítěte dítěte“

Co je to vzdělání?Vzdělávání je „dokončením lidí“, díky čemuž se studenti kultivují od přirozeného člověka do kvalifikovaného občana společnosti.Starověké a moderní Číňané a cizí, bez ohledu na to, kolik.Vzdělávání má také charakteristické charakteristiky doby.Yu Yi často podporuje mladé učitele.

V říjnu 2018 přednesla přednášku učitelům Šanghajské Jindingovy školy. Celo Země, velkorysé místo, Kongres lidí, aby se „lidé“ dali s nebem, zemí a taoismem, můžeme vidět, do jaké míry je „lidem“; Konfuciánský výzkum je „lidským učením“ je to, že lidé žijí na světě. Jak mohou „lidé“ žít lépe, smysluplnější a cennější.„Pomocí základního duchovního duchovního čínské kultury kape duši života dětí, aby měly zdravý život, sloužily zemi a vytvořily požehnání pro lidi. To je význam a hodnota našich učitelů.Yu Yi řekl.

Sám Yu Yi neočekával, že někteří studenti absolvovali mnoho let a vrátili se, aby ji navštívili, a oni mohli provádět lekce a slova vyučovaná o více než deset let nebo dokonce před desítkami let.„Učitel yu, rada, kterou jsi napsal, když jsi učil„ most Yangtze River Bridge “. Když jste učili„ Wen Tianxiang Biography “, všichni si jasně pamatujeme …“

Učitel, řekl jsi to: Po zabití Wen Tianxiang viděl jeho manželka v kapse. čte?Být velkým úředníkem?Udělat velký model?Čtení je vytvořit princip člověka, aby byl osobou, nahlásit princip země a neexistuje žádná země, kde je doma?Neexistují žádné dobře známé státní příslušníky a neexistují žádné talenty, které se naučily vynikající talenty.

Učitel, říkáte, že čínská kultura vychovávala vynikající Číňané generací a jsou to páteř Číny.Čínský národ podstoupil vnitřní a vnější potíže.

Pan Ji Xianlin řekl, že dobrý člověk je 60%setkání s věcmi, které si myslí o ostatních.„Více než 60闞lů si myslí, že ostatní, 70%, 80%a 90%jsou studenti. Učitelé jsou proto dobří lidé, a aby mohli děti v životě kultivovat.Yu Yi řekl, že s geny čínské kultury budou mít pocit, že mají moc a mohou být ušlechtilí, protože lidé mají dva geny.“Opravdu chci poděkovat předkům za vytvoření tak vynikající kultury a zdědil geny čínské kultury.“

Co je „naživu“?Základním duchem konfuciánské kultury je učit lidi být pánové a dokonce i svatí.„Musíme se snažit být vynikajícím učitelem, být vynikajícím učitelem, integrovat se do vzdělávání a kultivovat děti do národních užitečných talentů, specializovaných talentů a vynikajících talentů. To je význam a hodnota našeho života.“Podstata

Yu Yi, který byl ve svém životě čínským učitelem na střední škole, hovořil o vynikající tradiční čínské kultuře Číny a je také „plná loterie“.Yu Yi sám je „velký strom“, který roste v úrodné půdě čínské vynikající tradiční kultury.

„Abychom mohli vzdělání do kostní mezery, každá lekce má vaši víru, sentiment a znalosti v každé lekci“

Yu Yi věří, že rozvoj studentů je prvním pozicí vzdělávání.Základní motivace vzdělávání pochází z vnitřních potřeb a potřeb růstu studentů.Kolik let jsme hovořili o všech studentch a všem pro studenty, ale není snadné toho dosáhnout.

Ti, kteří slyšeli příliš mnoho třídy, jsou přesvědčiví.Jak však starší Bingxin řekl: „Květy úspěchu závisí pouze na jejím současném jasu! Vzdělání a výuka.„Když pracuji, vždy jsem byl přetížení. Zvracením krev ve svých dvaceti letech. Krvácení žaludku se postříká.“

Yu Yi řekl: „Vždycky se cítím špatně.“Proč?“Trauma je to nejlepší, co vám život dává, protože každá trauma označuje o krok vpřed.“

Inspirovala mladé učitele „Sto Bird’s Nest Phoenix“ režírované Wu Tianmingem a řekla pravdu: kdo může opravdu dělat věci dobře.Například Suoona, je velmi obtížné hrát.Jiao Sanye ve filmu řekl, že Suona by měla být foukána do kostí.“Učíme a vzděláváme lidi, vše, co děláme pro děti, a pronásledování vzdělávání na konečné.“ , Celkem 84 slov, 37 sekcí, jakou hodnotu a jaké duše jsou uvnitř, musí děti informovat.“Opravdu kultivuje zdravý růst dětí, dospělý a moudrost v kostech klíčí.“

Yu Yi řekl, že rameno současného učitele vybírá studenty, rameno vybírá budoucnost země, pro velké omlazení čínského národa, pro štěstí každého dítěte a pro štěstí každé rodiny, “opravdu chce vyrobit Vzdělání do kostí do kostí.

Co je lekce výuky?Učební třída se má věnovat celému srdci a zpívat životem.Yu Yi řekl:„Třída našeho učitele není jen ve třídě, ale je učit studenty a učit srdce studentů.Od kvality lekce do ducha lidských bytostí tvrdě pracujeme na každé lekci a jsou tu věci a zajímavé. , sentimenty a znalosti.

Pěstování mladých učitelů, neúnavně, praktikované, desetiletí po celá desetiletí.Dokud to zdravotní stav dovolí, „potopí“ přední linii.

V květnu 2015 poté, co Yu Yi poslouchal „Síň Šanghaje“ v Songze School v okrese Qingpu v Šanghaji, poznamenala: Abychom mohli vzít dobrou čínskou lekci, musíme udělat dobrou práci, studovat studenty, studovat učebnice a studovat učebnice a studovat učebnice a zabavit to.Analýza současných akademických podmínek často odhaduje, že dítě je příliš nízké.Studujte děti, včetně světa dětí, svět života a duchovního světa.Učitelé nemohou mluvit pouze o znalostech ve třídě, ale také řídit metody a emoce učení.Naše učebna nemůže být emocionální slaná půda!Vynikající učitelé musí mít kulturní úsudek a vzdělávací úsudek.

V říjnu 2015 Yu Yi poslouchal školu Guangmingové přidružené k experimentální škole v Šanghaji, aby poslouchal „Lop Nur, The Fairy Lake“, a ona poznamenala, že učební reforma dokáže mluvit spoustou nových substantiv, ale jako člověk, který nosí a Spousta prstenů v jeho rukou to zakrývá tuto knihu.V Číně je příliš málo experimentů s reformou výuky.Naše reforma výuky se zdá být úspěšná.Učitelé musí růst se studenty v procesu vzdělávání a výuky.Učitel, který neroste ani nevyvíjí, se jeho pracovní nápady stanou užší.Pokud může váš duch i nadále růst v učitelské praxi, bude práce živá.Bez ohledu na to, jak se dobří učitelé mohou od studentů poučit, úlohou učitelů je stimulovat zvědavost studentů a učit se zájem.Každá lekce musí studentům umožnit učit se znalosti, kultivovat schopnosti, cvičit myšlení a rozvíjet inteligenci a představivost.

V květnu 2018 poslouchal Yu Yi třídu ve střední škole Qinghe Bay v okrese Qingpu v Šanghaji.Po poslechu komentářů třídy: Ve výuce často trávíme spoustu času studiem, jak učit, ale jak to učit, je metoda nejdůležitější.V minulosti jsme byli plní učitelé.Mladí učitelé musí neustále shrnout lekce a lekce.Proč je to dobré?Jaké jsou nepříjemné?Proč to není ohleduplné?Tímto způsobem můžete neustále shrnout své zkušenosti, můžete najít zákony čínského výuky a stát se odborníky v průběhu času.Nezapomeňte si stanovit sebevědomí, mít ducha sebepoškození a neustále se překonat …

„Dodržujte postoj Číny, mají světovou perspektivu a vytvářejí vzdělání sebevědomí s důvěrou ve vzdělávání.“

Abychom zakořenili ve vzdělávání čínské půdy, musíme reagovat na obavy reality, těšíme se na budoucí mapu, ale také svědomitě přezkoumávají historii.Historie je osvícení racionality.Yu Yi řekl:„My Číňané bychom měli mít vlastní sebevědomí.Obrovská vzdělávací skupina Číny musí mít své právo na mluvení a toto právo na mluvení je založeno na naší solidní a tvrdé práci.

V únoru 2017 zveřejnil Yu Yi „Vzdělání vytváření důvěry v důvěru v vzdělávání“ v „People’s Education“.Článek napsal:Čína není chudá země.Například: lidé -sledují dokonalost ideálů a osobnosti; Diskutoval, praktikoval, kritizoval, opravoval a nashromáždil extrémně bohaté pozitivní a negativní zkušenosti.Dynastie Northern Song Dynastie Zhang Zaiová „Stojení pro nebe a Zemi, založení života pro lidi, konec svatyně a popularitu světa“, dokonce tlačí konečnou hodnotu vzdělání do extrému.

Obrázek ukazuje rukopis učitele Yu Yi napsal rukopis „vzdělávání s důvěrou se vzděláváním“ pro „vzdělávání lidí“ pro „vzdělávání lidí“

„Někdy,“ je tak věrný, že je příliš mocný, ne sebevědomý. Vždycky musím zkopírovat podle kopie a existuje mnoho termínů. Yi řekl:„Všechny vzdělávací teorie a vzdělávací koncepty jsou produkovány v konkrétní éře a konkrétních regionech. Nemůže to být univerzální. Musíte se pustit a vybrat si ten, který nám vyhovuje. Školy, moje děti.

V tradičním vzdělávání existují esence a dross.Podstata musí být také rozvíjena v souladu s potřebami doby, aby měla bohaté konotace a vzdělanější slávu.„Pokud přijmete postoj nihilismu, ani nevíte, kde jsou naše vzdělávací kořeny, a duše může putovat pouze s větrem a poslouchat ostatní tak krátké.

Yu Yi napsal:

Od založení nové Číny jsme použili omezené vzdělávací fondy k provozování velkého měřítka na základu špatných výdajů na vzdělávání, které ukazuje ducha Číňany a ducha tvrdé práce; Zlepšení při tom, když to dělám.

Dokonce i ve školách na trasách je některá krásná scenérie na akademické půdě stále nostalgická.Na třídě tématu hovořili 16 -leté studenti středních škol o jejich motivaci, mluvili o životních snech a srazili se.Slunce v časném ránu dosud nebylo vystaveno a dlouhá vzdálenost, která běží na hřišti na hřišti, byly rušné, aby uplatnili tělo pro vlast a měli silné tělo.Po škole odpoledne skočí hřiště, všechny druhy fyzického cvičení, běh, skákání, různé soutěže míče, smích.Literární přednášky, populární vědecké přednášky, komunitní aktivity studentů, žádná křesla, krása fyzického a duševního zdraví, není to vzácné bohatství vzdělávání?Třída je v podstatě samospráva a studenti hrají hlavní roli.

Vzdělávání bylo vždy příčinou země a národa, a to je případ každé země.Jeho jádrem je tvar hodnoty a snaha o hodnotu.Hodnoty, které sledujeme, jsou hluboce kultivovat naše vzdělávací cíle a dělat co nejlépe.Jakmile je tato hodnota ztracena, vzdělání ztratí své duše a ztratí kořen národního ducha a duše vlastenectví.

„Dodržujte postoj Číny, mají světovou perspektivu, vytvářejí vzdělání sebevědomí s důvěrou ve vzdělávání a vydejte se na vlastní cestu, naše odhodlání bude silnější a naše budoucnost bude širší.Yu Yi je plný náklonnosti a nadějí.

Pět tisíc let čínské civilizace je skvělý a slavný. Slavnější vzdělávání na velkém historickém setkání dlouhé civilizace a moderního vzdělávání.Samozřejmě, jak řekl Yu Yi, „na základě naší solidní a tvrdé práce.“

(Autor tohoto článku jeReportér „Lidow’s Education“Ren guoping)

V roce 2018 napsal učitel Yu Yi článek „Ambice je vysoká a poté se vydal na 40. výročí„ Čínského učitele “.

Wei Xinghua

Wei Xinghua, muž, Han národnost, člen Komunistické strany Číny, narozený v říjnu 1925, pět lidí v Shanxi, ředitel a profesor ekonomické ministerstva na ministerstvu ekonomiky na čínské univerzitě a bývalý člen Hospodářské rozdělení titulního výboru Státní rady.Je známý ekonom a pedagog v mé zemi.Jeho navrhovaná teorie komoditní ekonomiky a produktivní síly byly v ekonomické komunitě široce ovlivněny.Vyhrál první a druhé papíry za cenu Sun Yefang Economic Sciences.

K 90. narozeninám Čínské univerzity Renmin, pan Wei Xinghua, student svého studenta „Sedm musí -Poga -Mr Západní vítr na sever a na jih, lezecké vrcholy jsou nejen obsaženy samostatně.Za básní jsou čtyři anotace: První věta je mluvit o pronásledování života učitele -druhou větou je mluvit o vzdělávacích výsledcích učitele; Učitel -hodný všech.Toto je brilantní zobrazení života mého učitele.

1

V roce 1983 byl Wei Xinghua hodnocen jako doktorský supervizor v politické ekonomice.Wei Jie a Li Lianzhong měli štěstí, že byli jejich prvními doktorskými studenty.Když se po prvním vstupu do školy poprvé setkal s učitelem Wei, požádal nás, aby nejen získal doktorát, ale také se stát ekonomem.

Učitel Wei opakovaně přednášel o stylu a akademickém postoji, tj. Nejen, nejen knihy, nejen vítr, ne dav, ale pouze pravdu, ale odváží se myslet a prozkoumat pravdu samostatně a prozkoumat pravdu.Řekl nám, že nemůže být „větrným teoretikem“.

Učitel Wei nevyžaduje, aby studenti byli v souladu s jejich teoretickými názory, obhajovali dlouhodobé výuku a povzbuzovali všechny, aby předložili různé názory.Zdůraznil, že teorie by měla být náústkem pravdy.Bylo to pod pěstováním jeho učebních myšlenek, že řada slavných učenců, jako jsou Wei Jie, Li Lianzhong, Huang Guitian, Zhang Yu, Ma Qingquan, Wang Guogang, Wang Yuanlong, Tang Weibing a další známí vědci.

„Čínské sociální vědy“ zveřejnily článek, takže byla hodnocena akademická perspektiva učitele Wei: Přísný akademický styl hledání pravdy z faktů “,„ Nikdy mraky, ale trvale sledování pravdy “.

Učitel Wei vždy studoval ekonomiku s vědeckým přístupem.Více než 60 let výuky zveřejnil řadu výsledků výzkumu o akademické hodnotě marxistické ekonomiky a socialistické ekonomické teorie.Používá marxistickou ekonomickou teorii k analýze problémů ve skutečném ekonomickém životě.

Například v padesátých letech použil teorii marxistického pronájmu půdy k analýze problému formy pronájmu půdy a odměňování pozemků juniorských zemědělských družstev.Podle teorie distribuce práce a tak dále také použil Marxovo hodnotové právo.Po reformě a otevření publikoval řadu článků, aby kritizoval teorii a praxi „vlevo“, a později se obrátil na výzkum socialistické ekonomické teorie a praktických otázek.

Wei Xinghua (uprostřed), když byl mladý

Učitel Wei souhlasí a tolerance pro teoretickou diskusi a inovaci různých škol, ale nikdy netoleruje žádné názory na svévolně narušující principy marxismu a socialistické teorie a praxe.Mnoho z teoretických názorů, které předložil, má své vlastní jedinečné poznatky, zejména při propagaci principu sinizace a modernizace marxistických principů do časů.

Učitel Wei kdysi použil Li Dazhao jako případ lidí k inspiraci studentů.Když najednou mluvil s novým postgraduálním studentem školy, citoval dvě slova Li Dazhao: „Železná ramena jsou morálně morálně morální a jsou v nádherném článku.“Řekl: „Železné rameno morálka je vůlí zodpovědnosti podobné oceli a národní morálkou, morálkou národní morálky a morálku lidí.

Je také třeba zmínit, že učitel Wei hrál důležitou roli v socialistické ekonomické teorii a praxi semináře vysokých škol a univerzit po celé zemi.Seminář byl zahájen v roce 1985. Ministerstvo školství bylo zahájeno v roce 1985. Byla od roku 1986 vytvořena skupina známých domácích ekonomů.V roce 2016, poté, co vyhrál cenu Wu Yuzhang Lifetime Achievement Award, věnoval veškerý bonus za 1 milion juanů na zřízení vynikající ceny za seminář.

2

Psaní učitele Weiho nejenže zůstává v přesné interpretaci klasických marxistických klasiků, ale také důležitější je pulz časů, základních principů marxistické politické ekonomiky pro studium realistických otázek a podpory sinizace marxistické politické ekonomiky.Zde je několik základních teoretických otázek, které měly významný dopad v akademickém světě.

Pokud jde o rozdělení alokace a příspěvku faktoru práce.Učitel Wei nesouhlasí s některými učenci, kteří tvrdí, že rozdělení práce je založeno na teorii pracovních hodnot jako teoretického základu a rozdělení příspěvků podle faktorů je potvrzení teorie hodnoty prvku.Za tímto účelem učinil teoretické tvrzení a soukromé a zahraniční společnosti by měly být přiděleny podle vlastnictví faktorů.Přirozená síla také přispěla k výrobním faktorům, ale nezúčastnila se distribuce, protože nebyla obsazena osobními.V tomto smyslu to nelze zmínit o přínosu výrobních faktorů.Marx výslovně uvedl, že kapitalistická ekonomika je přidělena podle vlastnictví výrobních faktorů.

Ohledně teorie komoditní ekonomiky a tržní ekonomiky a jejího provozního mechanismu.Od socialistické komoditní ekonomiky po socialistickou tržní ekonomiku je to nejhlubší a mnoho oblastí učitele Wei.V 50. letech 20. století existovala socialistická nekomoditní ekonomika, teorie nekomority a teorie nekomority socialistické nekomoditní ekonomiky, produkční materiály a nekomoditní vztahy.

Po zahájení reformy se zaměřuje na studium plánu řízení pana Weiho a tržních vztahů.20. října 1990 vydal „Guangming Daily“ rozhovor mezi Wei Xinghua a Zhou Shulian a Wu Jinglian. mechanismů ekonomického provozu. “Vztah mezi spravedlností a efektivitou.Během období reformy a otevření se „priorita efektivity, s ohledem na spravedlnost“, „postarat se o spravedlnost“, „První přidělení účinnosti a poté distribuované kapitál“.Na začátku měl učitel Wei pochybnosti o této metodě propagandy a publikoval mnoho článků k diskusi.Domnívá se, že výrobní pole by mělo být účinnou prioritou, prioritou pro výstupní hodnotu nebo HDP, ale distribuční pole nemůže být efektivní a spravedlivé.Socialismus by měl spojovat důležitost spravedlivé alokaci a spravedlivé alokace přispívá k podpoře účinnosti.Světlo a účinnost je lehká a spravedlivá, což přispívá k kapitálu a nepřispívá k práci.

3

Teoretickým přínosem pana Wei není jen k přesnému vysvětlení a aplikaci doktríny marxistické klasiky, ale také zkoumání socialistické politické ekonomiky s čínskými charakteristikami, což odráží jeho vědecký duch inovací.Dříve argumentoval nutností vývoje neveřejné vlastnictví a socialistického státu, který má dříve, reforma ekonomického systému by neměla být omezena na reformu implementace.V roce 2015 vydala společnost China Finance and Economic Press knihu „Výzkum socialistického ekonomického teoretického systému s čínskými charakteristikami“, celkem 720 000 slov.Je vidět, že jeho příspěvek k výzkumu socialistické ekonomické teorie s čínskými charakteristikami je mnoho aspektů.

Letos (2017) je učitelka WEI a je nemocná.V té době, v horkém létě Pekingu, jsem šel do jeho domu v noci a zatlačil jsem dveře dovnitř. The Economic Science Press.

Učitel Wei psal s bolestí zad, což mi připomnělo větu, kterou říkal: „Nesouhlasím s tím, s čím starší soudruzi nesouhlasím, a musím používat teplo, což naznačuje, že oheň uhlí uhlí hoří.

Tento článek původně obsažený v „Guangming Daily“ 9. listopadu 2017 „Student Guangming“

Autor: Hong Yinxing

Gao Mingxuan

Gao Mingxuan, muž, Han národnost, člen Čínské komunistické strany, narozený v květnu 1928, z Yuhuanu, Zhejiang, profesor na Čínské fakultě Renmin University, a čestný předseda Čínské asociace pro výzkum trestního práva.Je hlavním zakladatelem a průkopníkem nového trestního práva v Číně.Jako jediný učenec, který formuluje první trestní právo v Nové Číně, první ředitel trestního práva v Nové Číně, spisovatel první legální akademické monografie po reformě a otevření, a editor -v -ve výchově prvního sestaveného trestního práva Učebnice je to naše země.

Důvodem, proč se vědci stanou učenci, je to, že se vždy učí.

To je případ Čínské univerzity Renmin First -Level a trestní právo Taidou Gao Ming Ředitel blogu od té doby ukončil historii nové Číny, která nemůže samotná doktorát v trestním právu.V listopadu 2016 japonská univerzita Waseda University rovněž udělila čestné doktorát Gao Ming za uznání jeho příspěvku na akademické výměny trestního práva v Číně a Japonsku.

Během svého života byl spojen s trestním právem.Od „šesti klasiků po mě“ po „Všimnu si šesti klasiků“, je to obtížná cesta a je to také způsob, jak pro učence.

V roce 1951 absolvoval GAO Mingzheng na Pekingské univerzitě a byl poslán na postgraduální studenta na čínské univerzitě.Do dnešního dne si Gao Mingzhang stále pamatuje jména čtyř učitelů.„Bestrova, z francouzské vysoké školy Sovětského svazu Sweldlovsk; Daman z University of Leningrad se nyní nazývá University of St. Petersburg; druhým je Nicolasev z Moskevské univerzity; Korkin; je to hlavně fyzicky Technologie důkazů, ale také nějaké trestní právo, také z Moskevské univerzity. “Gao Mingxuan si vzpomněl: „Za dva roky stále existují základní teorie. V té době existovaly základní kurzy marxistic -leninismu. Studoval také politickou ekonomiku, historii čínské revoluce a filozofii. To se nazývá čtyři teorie. Kromě toho se navíc nazývá čtyři teorie. Kromě Na tyto základní teoretické kurzy jsme také poslouchali zprávy některých logických lekcí a soudruhů v některých skutečných odděleních. “

Založení dvou let bylo pevné a v té době byla založena nová Čína a legislativní úkoly byly proto doporučeny a jmenovány Renmin University Právní legislativní práce.

Legislativní práce prvního „trestního práva“ začalo v roce 1954 až do konce roku 1979.Gao Mingzhang a jeho kolegové překonali potíže.Jak těžký úkol a přísná práce je zřejmá „od října 1954 do června 1957, během tohoto období bylo 22 návrhů trestního zákona.“ v celém procesu od začátku do konce.„V procesu legislativy si nemohu vzpomenout, kolik legislativních názorů a návrhů bylo předloženo, kolik referenčních materiálů bylo shromážděno a vyřešeno a kolikrát byly vypracovány, revidovány a vylepšeny pro každý trestní právo ustanovení.“

Poté, co byl oficiálně proveden první „trestní právo“, stálý výbor Kongresu národního lidu schválil a vydal mnoho trestních zákonů s jedním linií, aby upravil a doplnil obsah trestního práva.Gao Mingzhang se podílel na většině trestních zákonů týkajících se trávy, včetně komentářů, vydávání legislativních návrhů, žádosti o nesprávné ustanovení atd., A byl vysoce hodnocen legislativními pracovními agenturami.

Legislativní praxe téměř 20 let naostřila Gao Mingxuan, který se postupně rozrostl z absolventa právnické fakulty na „veterána“ na legislativním bojišti.Po reformě a otevření se lidské životy mění s každým dalším dnem a zákon také zvracet. Zákon nebo shrnutí a vytvoření „obecných principů trestního práva“ je GAO Mingxuan vždy aktivní v legislativě.

V listopadu 1996 uspořádal právní výbor stálého výboru národního lidového kongresu seminář o změně trestního práva v Pekingu.Po schválení nového trestního zákoníku také pozval zpravodajská média, výukové a vědecké výzkumné instituce a soudní oddělení, aby přednášela a propagovala nový trestní zákon.

Kromě legislativních prací, jako vědců, rozvoj nové čínské disciplíny trestního práva také kondenzuje tvrdou práci a pot a pot Gao Ming.Předpokládal psaní vysokých škol a univerzit, jako je „trestní právo“ a „čínského trestního práva“, a také převzal kompilaci učebnic národních trestních práv, jako jsou zkoušky sebepoškozování, karma a elektřina.Již více než 60 let vždy zkoumal svůj vlastní soubor způsobů výuky a školení studentů: to znamená, že kombinaci „tři přísné čtyři mohou kombinovat“.„Tři přísnost“ znamenají přísné požadavky, přísné řízení a přísné školení v kombinaci s praxí, komplexně uchopte a zaměřte se na zaměření, kombinujte Čínu a cizí země, osobní výzkum a kolektivní diskuse.

Jednou napsal 16 -notu „kázání, pěstování talentů, používání talentů a používání ve světě a Eunze Yongtong“, i když byl dán prezidentem University z Waseda, lze jej také považovat za zobrazení jeho života .

Tento článek původně obsažený v vydání „Guangming Daily“ 21. září 2019

Autor: Yao Xiaodan

Zdroj |.