Řekl, že nedošlo k žádnému povinnému nakupování a nakonec „silně nakupoval a prodával“.Návštěvníci odkazují na zkušenosti a návrhy Netizens a hladce získávají kompenzaci –—
Někteří mladí lidé se zamilovali do „Průvodce, aby se vyhnuli Pit“
Odborníci uvedli, že mladí turisté neuznávají jámy nebo jsou zabíjeni a láska je pravdivější. trhu s cestovním ruchem.
„Opakovaně komunikovali s turistickou službou před příkazem k potvrzení, že neexistují žádné skryté poplatky a nákupní odkazy. Po příjezdu do cíle byli požádáni, aby podepsali„ dobrovolnickou nákupní dohodu “.„ Body na nakupování “.
Po nalezení „špatného“, Chen Dong hledal zkušenosti s řešením řešení a ochrany práv na některých sociálních platformách.S odkazem na metody a kanály poskytované společností Netizens s podobnými zkušenostmi vytočila Chen Dong telefonní číslo místního starosty a brigádu vymáhání práva v Kulturním a turistickém úřadu a příští den obdržel od cestovního ruchu odškodnění.
Se zvýšením povědomí mladých lidí o ochraně práv se fenomén nepoznává jám nebo porážky v cestovním ruchu a spotřebě roste.Odborníci uvedli, že to nejen přispívá k turistům, aby chránili svá legitimní práva a zájmy, ale také podporovali dodavatele, aby dodržovali tržní pravidla a podporovali zdravý a udržitelný rozvoj trhu s cestovním ruchem.
Řekl, že neexistuje žádné povinné nakupování, a nakonec stále „kupuji a prodávám za silný prodej“
„Existují během cesty nějaké další poplatky za utajení nebo nákupní relace?“ Itinerář vám můžete dát 100% 100%.
Poté, co se pustil bdělost, Chen Dong a jeho rodina zaplatili celkem 1 500 juanů, který odchýlil z Nanjingu, Jiangsu, a jeho cílem byl Guiyang, Guizhou.Jakmile však dorazil do Guiyang Chen Dong, byl „ohromen“.Zaměstnanci cestovní kanceláře najednou požádali turisty, aby podepsali „potvrzovací formulář pro dobrovolnickou dohodu o cestovním ruchu“. Vezměte 1 až 2 hodiny.
„Není to“ podvádění „? Koupil jsem si lístek na místo a musel jsem smlouvu podepsat.“
Co činí Chen Dong nepřijatelným, je to, že projekt cestovního ruchu má každý den od následujícího dne půl dne.Několik průvodců je předáno k prodeji produktů a říká „vymývání mozků“.Někteří průvodci zahájili „morální únos“: „Pokud si nekupujete, je vám líto místních lidí!“
„Můžete si koupit dobrovolně, ale nemůžete si„ koupit silné a prodat “.“
V následující itineráři Chen Dong také zjistil, že ubytování a strava projektu neodpovídají předchozímu obsahu publicity cestovní kanceláře.Když vidíme zkušenosti s podobnými projekty, může být uspořádáno, aby „falešná druhá generace prodala podvody s nefritem“ v poslední den.
Následně Chen Dong vyřešil „vyhýbání se průvodci“ na základě této zkušenosti a zveřejnil jej na sociálních platformách.“Nepoznáváme jámu ani porážku, natož nechat více lidí oklamat!“
Chen Yinjiang, zástupce tajemníka -Obecný zákon o ochraně práv spotřebitelů Čínské právnické společnosti, uvedl, že mladí spotřebitelé mají odvahu vyzvednout právní zbraně, aby si udrželi legitimní práva a zájmy, což je dobrý jev.
Viz „vyhýbání se pokynům“ a úspěšně získejte kompenzaci
Podobně jako Chen Dong, existují i paní Xiongová, která si během dovolené v květnu rezervovala hotel v Nanjingu, Jiangsu.Paní Xiongová uvedla, že když si zarezervovala hotel, skutečná platební cena za den a 1 noc byla v den pobytu 380,56 juanů. .
„Tok cestujících se neočekával a hotel dočasně sníží cenu. Utratíme vysoké ceny předem za„ velké stížnosti “. To je příliš nespravedlivé!“ Hledal „rozdíl v rezervaci hotelu“ na sociální platformě.“Neočekávaně po provozu“ Průvodce ochranou práv „opravdu ustoupila rozdíl.“
Pokud jde o tento jev, Zhang Aidong, právník advokátní kanceláře Guangdong Yaowen, se domnívá, že v posledních letech se posílením opatření dohledu nad dohledem posílením tržního dohledu a prohlubováním konceptu právního státu mladých lidí staly metody ochrany práv spotřebitelů racionálnější, stížnosti, stížnosti se staly racionálnějšími, stížnostmi. se staly stále více a účinky se staly zřetelnějšími
Před dovolenou „1. května“ plánuje Li Junchen, spotřebitel post -00 v Changsha, Hunan, stáhnout koncertní lístek, který koupil na platformě, ale bylo mu řečeno, že nemůže lístek vrátit.“Proč nemohu vrátit lístek, není to mechanismus vrácení schodiště?“Prohledal online a zjistil, že další Netizens měl také podobné zkušenosti, a tak sdílel svou „lekci“ na internet.
Li Junchen po zveřejnění obdržel některé návrhy od Netizens.Později našel schválení výkonu na oficiálních webových stránkách provinčního ministerstva kulturního cestovatele v souladu s návrhem.Vytočením telefonu ve schválení a poskytnutím snímků obrazovek příslušných dokumentů oddělení správy, Li Junchen konečně úspěšně vrátil lístek.
„Tržní ekonomika je smluvní ekonomika a nabídky a poptávka musí dodržovat smlouvu.“ přispívá ke zdravému a udržitelnému rozvoji trhu s cestovním ruchem.
V kombinaci s online „vyhýbáním se pokyny pro PIT“ a návrhy mnoha netizensů, večer 3. května, Chen Dong nazval stížnost na telefonní číslo brigády donucovacích orgánů v Guiyang Cultural and Tourism Bureau a obdržela cestovní kancelář zapojenou do cestovní kanceláře zapojenou do cestovní kanceláře Nákup projektu příští ráno.Po koordinaci cestovní kancelář zaplatila odměnu Chen Dongové 1 000 juanů.
Doporučuje se, aby byl obecný jev vyřešen případem
Chen Dong uvedl, že individuální nelegální „nízkonákladová nákupní turné“ výrazně ovlivnila zážitek z spotřeby spolujezdce.Po stížnostech z pokynů podle zákona jsou však zaměstnanci příslušných místních oddělení velmi oddaní a rychlost zpracování je velmi rychlá.Těšíme se, až se příště půjdete na cestování, můžete se šťastně vrátit a šťastně se vrátit.
V tomto ohledu se Zhang Aidong domnívá, že jev mladých spotřebitelů odráží účinnost vzdělávání právního státu.
„K léčbě stížností spotřebitelů by donucovací orgány měli dále posílit odbornou gramotnost a vymáhání práva.“
Xu Hong také připomněl, že místní trh s cestovním ruchem by měl přikládat význam pro návrhy spotřebitele a stížnosti a účinně reagovat na tržní poptávku a požadavky cestujících, aby znovu získal potvrzení trhu a získal příležitosti k inovací a rozvoji.
Chen Yinjiang se domnívá, že lokality by měly komplexně zlepšovat profesionální schopnosti a úrovně turistických služeb, odblokovací stížnost na spolupráce, snížit stížnosti spotřebitelů a náklady na ochranu práv a zlepšit efektivitu řešení problémů.Kromě toho by měl být zřízen nový vzorec „globálního cestovního ruchu“ a měl by být vytvořen regionální turistický mechanismus společného dohledu.
Reportér Chen Dandan’s „Workers ‚Daily“ (03 Verze 03, 15. května 2024)
Zdroj: Pracovníci denně
Zpráva/zpětná vazba