Napište novou kapitolu v Guo Chao, Ur Fashion Show Show The Charm of Chinese Brand

Napište novou kapitolu v Guo Chao, Ur Fashion Show Show The Charm of Chinese Brand

  Budování značky hraje duální roli při podpoře rozvoje vysoké kvality, což je nejen důležitým „nositelem“ vývoje s vysokou kvalitou, ale také silným „posilovačem“.Od 10. do 11. května začíná čínská módní značka Urban Revivo (dále jen UR), která začíná u čínského dne značky a Den Tmall Super Brand vytvoří vysoce stálý, široký prohlédnout roh, vícerozměrné „být urseell „Valley Fashion Show, představující průkopníka značky estetika, vyprávění čínských módních příběhů.

  Obrázek: Módní přehlídka Urban Revivo 2024 Valley se konala v koncertní síni Aana Valley

  [Skvělá show dárků, vytvořit výlohu spotřeby]

  S módou jako jádrem a inovací jako hnací silou, UR módní přehlídka dává čínský den čínské značky, přináší dvojí potěšení z vizuálního a duchovního publika.10. května pomalu rozsvítila velká zeď Jinshan Ridge, což odráží světla čínské síly.11. května oficiálně zahájila Urban Revivo2024 Valley Fashion Show. Událost značky začala.

  Obrázek: Urban Revivo 2024 Valley Fashion Show

  Stojí za zmínku, že globální velvyslanec značky Zhong Chuxi se objevil na scéně v den Daxiu a doporučil novou sezónu Tide Products s ​​UR, aby vedl publikum k zažití jedinečného kouzla značky.Současně, během akce, Ur United Tmall Super Brand Day, se spoléhající na novou mediální platformu, propagovanou v Tmall Live, založené v -deptážních souvislostech s online spotřebiteli, vytvořila dvoustupňový spěch a také poskytoval ekonomiku Růst v novém modelu spotřeby.

  Obrázek: Velvyslanec globální značky Ur Zhong Chuxi se zúčastnil aktivity značky

  [Inovace jako křídlo, řídit značku po dlouhou dobu]

  Rozvoj nové produktivity kvality je vlastní požadavky a důležité zaměření na podporu rozvoje vysoké kvality a inovace je hlavním prvkem.Od roku 2015 UR přetvořila inovativní umístění značky prostřednictvím inovací produktů, vytvářet „tisíce obchodů a tisíců“ a integraci vysoce kvalitního dodavatelského řetězce.Současně poskytuje UR více kreativní design, lepší kvalitu a udržitelnou módu, což spotřebitelům přináší lepší módní zážitek.Uvádí se, že UR má po celém světě více než 500 kreativních týmů, v průměru více než 15 000 produktů v průměru každý rok, aby vyhovovaly potřebám spotřebitelů s vysokou kvalitou a efektivitou.

  V únoru letošního roku téměř 2 000 metrů čtverečních vlajkových obchodů ve Wujiang Road, Šanghaji, Šanghaji a luxusního a vysoce konceptu, poskytují spotřebitelům jedinečný nákupní zážitek a chtěli vybudovat novou památku v Šanghaji.Li Mingguang, předseda a generální ředitel UR mateřské společnosti FMG Group, řekl: „Chceme vytvořit nákupní scénář, který je příjemný a pro spotřebitele si může užívat.“

  Foto: Ur Shanghai Wujiang Road Sifang Flagship Store

  To, jak značka čelí „obchodu Qianping Store“ a „10 000 produktů“, se stala výzvou.V roce 2017 se „Technology UR“ stala hlavní strategií vývoje podniku. Lidé, zboží a trhy, čímž si uvědomují produkty.Podniková sebereliance se stala hlavním množstvím inovací, která je větší a silnější pro podporu rychlého rozvoje průmyslového řetězce.

  [[[[[[[[Jděte do zahraničí a mluvte se světem se světem]

  Skvělý čas choval skvělou značku a velké množství čínských společností již učinilo pevný krok od místní kultivace k globálnímu rozvržení.V současné době počet Globálních obchodů UR přesahuje 400 a online prodejní sítě vyzařovaly Evropu, Severní Ameriku a další mezinárodní trhy. Poskytování globálních spotřebitelů po celém světě módních produktů umožňuje všem snadno mít vysoce kvalitní módní produkty.

  U čínských módních značek je nutné dosáhnout dlouhých průlomů na globálním trhu Také věnujte pozornost kultuře značky.

  Za módní přehlídkou stačí vidět, jak se ve vývoji značky objeví daleko -narušující zvážení UR.Čínské značky se stávají silnou podporou pro podporu vývoje vysoké kvality a pomáhají v budoucnu vybudovat nový vývojový vzorec. obrovská mezinárodní scénaTo je také větší sen a vyšší úsilí o čínské značky.

  –Konec —–