Kdo a jak kultivovat lidi, byl vždy základním problémem strany a státního vzdělávání.Od 18. národního kongresu Komunistické strany Číny, ústřední výbor strany s nejvyššími vůdci, protože jádro vyžaduje komplexní provádění vzdělávací politiky strany, dodržuje vzdělávání pro socialistickou modernizační stav Základní úkol vzdělávání a pěstování vzdělávacích lidí k pěstování socialistických stavitelů a nástupců, kteří se vyvinuli v komplexním rozvoji morálky a fyzické krásy.Nejvyšší tajemník se zaměřuje na celkovou situaci, uchopil klíč, má daleko a hluboce odpověděl na sérii hlavních otázek, jako je například vyškolení lidí, kteří kultivují lidi a jak školit lidi a nápady na modernizaci a nápady. Akční pokyny.
(1) Vzdělávání na všech úrovních musí dodržovat obyvatele Lindu
Po založení Čínské lidové republiky to nebylo až do 16. národního kongresu strany.V roce 1957 zdůraznil soudruh Mao Zedong: „Naše vzdělávací politika by měla být rozvíjena z hlediska morálního vzdělávání, intelektuálního vzdělávání a sportu. Na konferenci o vzdělávání,“ vzdělaní lidé by měli být rozvíjeni v aspektech morálního vzdělávání, intelektuálního vzdělávání, a sport a stávají se kulturními dělníky s socialistickým vědomím. “V roce 1982 stanoví 46. článku„ Ústava Čínské lidové republiky “:„ Národní školení mládež, mladé, děti a morálku dětí, inteligence a fyzická zdatnost se vyvinuli všestranným způsobem. “V roce 1995 článek 5 vzdělávacího práva Čínské lidové republiky stanovil, že„ vzdělávání musí sloužit modernizaci socialistické modernizace a musí být stejné jako s modernizací socialisty Stavba. vývoj morálky a fyzické krásy. “
Zpráva 17. národního kongresu Komunistické strany Číny navrhla, že „nejprve dodržuje vzdělávání lidí -nejprve morální vzdělávání, implementuje kvalitní vzdělávání, zlepšuje úroveň modernizace vzdělávání, kultivuje socialistické stavitele a nástupce s komplexním rozvojem morálky, Intelektuální a fyzická krása, „poprvé,„ Vzdělávání lidí je první, morální vzdělání.Zpráva 18. národního kongresu Čínské komunistické strany dále zdůraznila, že lidé Lide Shushu jako základního úkolu vzdělávání a kultivovali stavitele a nástupce příčiny socialismu s čínskými charakteristikami.Umístění „Lide Shuren“ se nachází nad „komplexním vývojem“. inovace vzdělávací teorie strany.
První je, že Liveshu odhaluje povahu vzdělávání a je nejnovějším porozuměním podstatě vzdělávání.Podstatou vzdělání je kultivovat lidi.18. národní kongres Čínské komunistické strany jako základního úkolu vzdělávání je bezpochyby novým porozuměním toho, jak vzdělávání pěstuje podstatu lidí.
Druhým je, že lidé z Merida odhalili významné postavení morálního vzdělávání v komplexním rozvoji lidí a zdůraznili, že podpora morálního růstu lidí je primárním úkolem vzdělávání.
Zatřetí, lidé Lishu odhalují dialektický vztah mezi morálním vývojem a komplexním vývojem lidí a zdůrazňují, že morální růst je základní zárukou komplexního rozvoje lidí a odráží hluboké porozumění strany vzdělávání.Nejvyšší vůdce vyžaduje, aby všechny druhy škol na všech úrovních musely dodržovat lidi.Když se setkal s sedmým národním kongresem čínského mladého průkopníka, poslal by se od dětství poselství od národního a dětí všech etnických skupin po celé zemi.Abychom se naučili pokyny pro to, aby byli člověkem, musíme se učit a zdědit tradiční ctnosti čínského národa, učit se a propagovat nový socialistický styl, milovat život, porozumět vděčnosti, být laskaví s ostatními, být upřímní a usilovat o učení a cvičit se s ním základní hodnoty socialismu.1. října 2013 požádal školu, aby převzala posvátné povinnosti školy, učila a vzdělávala lidi v dopise studentům přidruženým k Central University Ethnology.Při 105. výročí zřízení univerzity Tsinghua zdůraznil, že v novém výchozím bodě musí univerzita Tsinghua dodržovat správný směr, dodržovat lidi a sloužit zemi a reformu a inovace.
Základní úkol vzdělávání lidí Liveshu má výrazné vlastnosti doby.S příchodem ekonomické globalizace, informatizace a post -průmyslové společnosti jsou morální výzvy, kterým lidstvo čelí, stále vážnější.Abychom zlepšili měkkou sílu mé země, aby se dosáhlo velkého omlazení čínského národa, posílilo morální vzdělání a zlepšilo morální civilizační gramotnost celého národa, stala se hlavním a naléhavým strategickým úkolem, kterému čelí vzdělání mé země .
(2) Lideshu je základním zákonem o růstu talentů
Od 18. národního kongresu Komunistické strany Číny, ústřední výbor strany s nejvyšším vedením jako jádrem vždy považoval lidi Lidu za základní úkol školního vzdělávání.Neexistuje žádná etika a země je neochotná.Nejvyšší vůdce předkládá řadu nových nápadů a nových nápadů, jak se dodržovat lidem, obohacuje, zdokonaluje a rozvíjí vzdělávací politiku strany.
Prvním je zdůraznit první přezku života.Dne 4. května 2014 nejvyšší vůdce během inspekce Pekingské univerzity zdůraznil, že hodnotová orientace mládeže v budoucnu určuje hodnotovou orientaci celé společnosti a mládež je v období formování a založení hodnot Důležité.Je to jako nosit sponu.Tlačítka života musí být od začátku zapletena.
Druhým je zdůraznit vzdělávání základních hodnot socialismu.30. května 2014 se nejvyšší vůdce zúčastnil Národní základní školy v Haidiánském okrese v Pekingu, aby oslavil událost „1. června“, která umožňuje pěstování základních hodnot socialismu mezi malými dětmi.Škola by měla umístit morální vzdělání do důležitějšího postavení, komplexně posílit výstavbu školního stylu a morálky učitele, dodržovat výuku a vzdělávání lidí a sledovat charakteristiky dětí a dětí, následovat svůdný, jarní vítr a déšť a usilovat dosáhnout znalosti každé lekce nejen, ale také výuku ctností, je nejen zdravá, ale také kultivace temperamentu.Nejvyšší vůdce poukázal na konferenci National College Ideological and Political Work, že ideologická a politická práce musí projít celým procesem vzdělávání a výuky a vést většinu učitelů a studentů, aby byla pevným věřícím, aktivním komunikátorem a modelem a model Praktikující základní hodnoty socialismu.
Třetí je zdůraznit vzdělávání ideálů a přesvědčení.Dne 4. května 2013 nejvyšší vůdce poukázal na diskusi o vynikajících mladých zástupcích ze všech oblastí života, že většina mladých lidí musí pevně posílit své ideály a přesvědčení.2. června 2015 se nejvyšší vůdce setkal se zástupci sedmého národního kongresu čínského mladého průkopního týmu, který by se měl učit od mladého věku … člověk může mít spoustu ambicí, ale nejdůležitější aspiraci života Měl by být kontaktován s vlasti a lidmi společně, jedná se o podvozek různých aspirací lidí a páteře života.
Čtvrtý je zdůraznit posilování pracovního vzdělávání.Když Nejvyšší sbor společně hovořil s novým vedoucím týmem Národní federace odborových svazů, nejvyšší pán zdůraznil, že bylo zdůrazněno, že vzdělání většiny mladých lidí bylo posíleno, takže nejslavnější práce, nejvíce vznešená práce , největší práce a nejkrásnější práce byly populární.
Pátý je zdůraznit posílení vzdělávání vynikající čínské tradiční kultury.Vzdělávání by mělo zdědit a propagovat vynikající historické a kulturní tradice čínského národa a absorbovat všechny vynikající úspěchy rozvoje lidské civilizace.
Výše uvedené myšlenky na nejvyšší obřad jsou hluboké pochopení a nejnovější úspěchy zákonů socialismu vzdělávání a vzdělávání v novém období a hluboce odpověděly na hlavní otázky, jak kultivovat lidi.
(3) Lidé Lideshu jsou základním požadavkem uspokojivého vzdělání lidí
Od reformy a otevření strana a stát nadále odpovídali na hlavní otázky, kdo trénoval pro lidi, přičemž založil strategické postavení prioritního rozvoje vzdělávání a hluboce odpověděl, kdo kultivoval, kdo trénuje a kultivuje lidi.
Slouží lidem z celého srdce je základním účelem Čínské komunistické strany.Od 18. národního kongresu Čínské komunistické strany, ústřední výbor strany s nejvyššími soudruhy vůdců jako jádro, zatímco dodržuje strategické postavení priority vzdělání, věnovala větší pozornost provádění rozvojového myšlení zaměřeného na lidi .Dne 15. listopadu 2012 na prvním setkání s čínskými a zahraničními médii poté, co byl zvolen generálním tajemníkem ústředního výboru CPC, nejvyšší vůdce vyjádřil své pocity k lidem: „Touha lidu po lepším životě je naším cílem boje. „Vyjádřil také takové emoce při jiných různých příležitostech:„ Čínský sen je v konečné analýze je sen lidí “„ Nechť lidem žije dobrý život, je výchozím bodem a koncovým bodem naší práce “„ Umístit Lidé na nejvyšší pozici ve vašem srdci „„ lidé spokojeni s lidmi “…„ třináctý pětletý plán “zdůraznili, že je nutné dodržovat myšlenky rozvoje zaměřených na lidi.Plán vzdělávání „třináctého pěti let“ poukázal na to, že „základní úkol Lide Shushu jako základního úkolu vzdělávání“ hluboce odráží myšlenku rozvoje zaměřeného na lidi.„Lide Shuren“ není jen základní požadavek uspokojivého vzdělávání lidí, ale také základní kritériem pro uspokojivé vzdělání lidí.
Vzdělávání má význam položení základů pro život. to znamená „výuka akademického vzdělávání“.Neustálé rozšíření vysoce kvalitních vzdělávacích příležitostí a neustálé zkoumání nových způsobů vzdělávacích příležitostí lidí je stále důležitou výzvou, které čelí reformě a rozvoj mé země.Abychom však uspokojili potřeby vzdělávacích příležitostí lidí, není to stejné jako každý může jít na klíčové univerzity, ale poskytnout všem vhodné vzdělávací příležitosti.Druhým je, že pouze vzdělání, které přispívá k uspokojení potřeb dospělých lidí, je uspokojivé vzdělání pro lidi, tj. „Vzdělávání dospělých“.Udělejte si každý, kdo je fyzicky a psychicky zdravý, člověk, který dodržuje zákon, je čestný a důvěryhodný a je pozitivním člověkem.Zatřetí, pouze vzdělávání, které přispívá k uspokojení potřeb zaměstnávání lidí, je vzdělávání lidí, tj. „Výuka průmyslu“.Vzdělávání by mělo probudit odborné vědomí lidí a položit pevný základ pro zaměstnání.Začtvrté, vzdělání, které přispívá k uspokojování potřeb celoživotního rozvoje lidí, je uspokojivé vzdělání pro lidi, tj. „Výuka sebe sama“.Vzdělávání by mělo položit základ pro lidský život a přilákat, pěstovat a starat se o profesní zájem lidí.Za páté, pouze vzdělání, které přispívá k uspokojení potřeb celoživotního šťastného života lidí, je vzdělání lidí, tj. „Výuka štěstí“.Vzdělávání by mělo položit základ pro štěstí v životě.
(4) Lidé Lideshu jsou základním účelem provádění kvalitního vzdělávání
Od 18. národního kongresu Komunistické strany Číny nejvyšší vůdci opakovaně zdůraznili, že je nutné prohloubit reformu vzdělávání, podporovat kvalitní vzdělávání, inovovat metody vzdělávání, zlepšovat kvalitu školení talentů a usilovat o vytvoření vzdělávacího prostředí, které je vzdělávací prostředí, které přispívá k inovativním talentům.Dne 9. září 2016 nejvyšší vůdce poukázal na to, že při kontrole školy Pekingu Bayi, že „kvalitní vzdělání je jádrem vzdělávání“.
Když dodržujeme lidi a provádíme kvalitní vzdělání, musíme systematicky prosazovat následující reformy:
Je nutné vytvořit koordinovaný koncept vzdělávání lidí.Nejvyšší vůdce zdůraznil, že základní vzdělání je příčinou celé společnosti a vyžaduje úzkou spolupráci škol, rodin a společnosti.Lidé Lideshu jsou zahrnuti do morálního vzdělávání, sportu a estetického vzdělávání, včetně každého kurzu, a zahrnují extra -firikulární aktivity.
Musí být zřízeno vzdělání.Nejvyšší vůdce opakovaně zdůraznil profesionální etiku učitelů.Požadoval, aby učitelé museli považovat za Lide lidi za svůj základní úkol, aby byli „čtyřmi“ dobrým učitelem a byli „čtyřmi“ vůdci.
Musí být zřízeno vzdělání.Rané lidské vzdělávání je integrováno do praxe sociálního života a funkce vzdělávání je také integrována s znalostmi, dovednostmi a lidským vzděláním.Pouze se zlepšením lidské sociální produktivity, zejména vznikem moderní průmyslové společnosti, se škola postupně stala nezávislou na praxi sociální produkce a s rozvojem vědy vytvořila stále výraznější vzdělávání divize.Pokud jde o podstatu vzdělávání, každá disciplína je vzdělávacím nástrojem, který je předmětem vyškolen jako dopravce, nikoli opak.V tomto smyslu musí každý učitel vytvořit vzdělávací vzdělání založené na disciplíně.Správní oddělení vzdělávání na všech úrovních by měla rázně propagovat „systém mentorských mentorů“.
Je nutné koordinovat komplexní vývoj studentů.Posílit morální vzdělání.Nejvyšší vůdce zdůraznil, že musíme dobře využít hlavní kanál učebny. „Růst a rozvoj.Zlepšit intelektuální vzdělávání.Věnujte pozornost kombinaci učení.Studujte, buďte tvrdou prací a hledají pravdivé znalosti; Celoživotní vzdělávací systém a stavět „Všichni v každém učení, učení a učení se čas od času.“Posilovat sport.Tělo je hlavní město všech zápasů v životě. materiál.Věnujte více pozornosti estetickému vzdělávání.Estetické vzdělávání je estetické vzdělávání a je také sentimentální vzdělávání a duchovní vzdělávání.Třetí plenární zasedání osmnáctého ústředního výboru strany zdůraznilo: „Zlepšit výuku estetického vzdělávání, zlepšit estetickou a humanistickou gramotnost studentů.“Nejvyšší vůdce zdůraznil, že práce je základní činností lidských bytostí.Je nutné vzdělávat děti z dětství do práce, vytváření lásky a prostřednictvím práce a stvoření naděje a sklizeň ovoce.Nejvyšší vůdce zároveň zdůraznil, že je nutné věnovat více pozornosti vzdělávání lidí s kulturními lidmi a posílit čínskou vynikající tradiční kulturu a revoluční kulturu a pokročilé kulturní vzdělávání.
Vzdělávání musí být stanoveno se vzdělávacím politickým výkonem a hodnocením vzdělávání.Nejprve musíme vytvořit vzdělávací a politický výkon orientovaný na vzdělávání.„Velitelská hůlka“ „Command Stick“ byla použita k provádění školního vzdělávání pomocí jednoduchých zkoušek. a odděleno od základní stopy vědeckého vývoje.Obrys vzdělávání zdůrazňuje: „Je nutné podporovat rozvoj vzdělávání jako důležitou součást výboru strany a posouzení výkonu vlády na všech úrovních a zlepšit mechanismus hodnocení a systém odpovědnosti.“ Vláda k plnění vzdělávacích povinností „vyžaduje hodnocení vlády provinční lidu, aby mohla plnit odpovědnosti za školství.