Nedávno se na domácím trhu oficiálně objevila trenér, mezinárodní značka módy z New Yorku s novou sub -značkou „Coachtopia“.CoachTopia se zaměřuje na cirkulační technologii a inovační spolupráci, ukazuje závazek skupiny a značky trenéra k udržitelnému rozvoji a také na úsilí o vybudování vize kruhového módního systému.Produkt zahrnuje kabelky, doplňky, oděvy a boty.CoachTopia zakořeněný ve vizi recyklovatelného vývoje, procvičování konceptu „Make Circular ™“ a inovovat a vytvářet kolem tří principů designu, technologie a re -use.Pokračování profesionálních kožených dovedností trenéra déle než 80 let používá CoachTopia k recyklovatelnému materiálu k rekonstrukci produktů s inovativními koncepty myšlení a designu, objasnění kanálu Re -Use a poskytuje produktu více životních cyklů.
Obrázek: CoachTopia, nový sub -znač „Coachtopia“
Ve městě Coachtopie se produkty staly mikrokosmem konceptu cyklu
Na začátku každého produktu, který se drží koncepce „Made Circular ™“, používá recyklovatelné materiály. .Současně jsou klasifikovány kožené proužky a otřesy produkované řezem a nepravidelné roztříštěné tkaniny jsou kombinovány a řemeslné zpracování, tkaní a pasta jsou chytře sestřihovány, tkaní a vložení květin, přinášejí krásný vzhled, pociťované a textura a zbavte se plýtvání odpadem.Udělejte zbývající materiály již „zbytečné“ a staré materiály lze obnovit.
Mezi nimi jsou kabelky Ergo a WAVY Dinky série vyrobeny z vysoce profilů od jejich uvolnění.
Kabelky Ergo používají technologii sdružování odpadu s nativním roztříštěným látkou, realizují odvážnou kontrastní barvu, vytvářejí zábavný tkaný vzor a požehnání krokodýla krokodýla na požehnání osobnosti a textury.
Obrázek: Kabelky Ergo Series
Vlny Dinky je vyrobeno z pryskyřice obsahující více než 70%recyklačních materiálů po inovativním designu.
Obrázek: Kabelky série vln
Vnitřní a vnější náplň smyčky prošívané, které jsou milovány spotřebiteli, je vyrobena ze 100%recyklovatelných mazlíčků uvnitř i vně tašek, které plně interpretuje nový koncept kruhové módy.Pomocí procesu šití cloudu vytvořte načechraný tvar s dostatečnou kapacitou pro uspokojení potřeb každodenních příležitostí.
Obrázek: Loop prošívaná kabelka duo tot duo
Mladá z éry z éry shromažďuje komunitu udržitelnými koncepty a stává se důležitou součástí propagace módního cyklu.
Coachtopia čelí vášnivým mladým generacím spotřebitelů.Prostřednictvím spolupráce se skupinou Gen Z je komunita Coachtopia Beta vytvořena, aby společně vytvořila tuto novou značku a předefinovala vztah mezi značkou a spotřebiteli.Tato rostoucí komunita spojuje mladé talenty z různých oborů a inovuje koncepty, nové materiály a nové produkty s kolektivními inovačními silami.V rámci mise značky Coachtopia také investuje, vykopává a kultivuje vznikající talenty prostřednictvím více projektů spolupráce, ukazuje samostatnou platformu a motivaci pro mladší generaci a společně podporuje udržitelný rozvoj módního průmyslu.
Obrázek: Jogreire od návrhových talentů generací z
V současné době CoachTopia otevřela offline obchody v Sanlitunu, Peking Sanlitun, Shanghai Florence Town, CDF Mezinárodní obchod s volným městem a současně vytvářet účty sociálních médií, jako je WeChat, Xiaohongshu, Douyin. na spotřebitelské hlasy a realizaci úzké komunikace s mladými spotřebiteli.
Obrázek: První pop -up -up obchod s Coachtopií v zemi přistál v Sanya, Hainan