Jak může needukační učební úkol „invazovat“ kampus, jak může učitel snížit zátěž kampusu?

Jak může needukační učební úkol „invazovat“ kampus, jak může učitel snížit zátěž kampusu?

Chao News Client reportér Pan Lu

Nedávno vydala skupina sekretářů vedoucího centrálního vzdělávání oznámení o nasazení speciálních rektikčních prací na regulaci sociálních záležitostí pro vstup do kampusu pro speciální rektifikační práce učitelů primárních a středních škol. lehce ponechávat značky a světelné výsledky.Téma snižování zátěže needukace a výuky na primárních a středních školách bude znovu na vyhledávání.

V posledních letech bylo na různých místech zavedeno mnoho „seznamů snižování zátěže“, ale někteří primární a sekundární učitelé stále existovali.Na konci ledna letošního roku vydal Jiang Shengnan, člen 14. národního výboru čínského politického poradenského konference, Weibo, aby vyžádal učitele primárních a středních škol a státem černošské čtvrti “.

Screenshot Jiang Shengnan’s Weibo

Ve více než dvou tisících zprávách mnoho učitelů primárních a středních škol hovoří o současné situaci, kdy je zaneprázdněn vyplňováním různých forem a hodnotících materiálů a vyrovnává se s různými inspekcemi.Opakovaná práce, vzdělávání a čas výuky jsou komprimovány a mentální tlak se v oblasti komentářů stal vysokofrekvenčním slovem.

Co to znamená za „učitelem“?Proč mají učitelé primárních a středních škol na některých místech příliš mnoho needukačních a výukových zátěží?Jak lépe vytvářet dobré prostředí pro vzdělávání a výuku a nechat jej skutečně implementovat opatření snižování zátěže?To může být téma, které musíme dlouho myslet.

Úkol o vzdělávání a výuce

Neustání úkoly se stávají další zátěží

Poslední sezóna je často nejrušnějším obdobím pro Dong Lifen (pseudonym).Jako učitelka třídy ve třetí třídě klíčové střední školy v Hangzhou, kromě běžné přípravy a výuky, musí také zaznamenat výsledky, známky a kvantitativní hodnocení morálního vzdělávání každého dítěte, aby vyhodnotila všechny druhy ocenění na konec semestru.

Kromě toho byl na její případ také tlačen statistická tabulka večerního sebe -studova, oběda a večeře s učitelem třídy pod střední úrovní školy a na jejím případě se také tlačila.Hlas tiskárny je často zvukem na pozadí kanceláře.

Dong Lifen se někdy cítí, že „dělá některé zbytečné řemesla“: tisk a vložení obvyklých aktivit třídy a fotografie desky a poté zkopíruje shrnutí loňského roku do letošní dokumentace.“Když jsou všechny druhy hodinek, jsou potlačeny všechny druhy chaotických věcí, někdy jsou omdlené a rodiče budou omutí.“

Od šesti let výuky zjistila Dong Lifen, že má nejmenší čas na přípravu na lekce a třídy.V 7:30 ráno do kampusu, stav rotace hřídele často trvá až do osmi: 30.„Je čas připravit lekce, když se vrátím domů, nebo se připravit na mladé učitele. V pondělí až pátek není čas na práci.“

„V současné době byly vzdělávací a výukové úkoly učitelů velmi nasycené.“Řekla, že kolo nových nových učebních norem, nových reforem učebních osnov a systém hodnocení, který následoval, učinily školu a školu prudce konkurenceschopnou a vážnou, což učitelům přineslo skutečný profesní tlak.

Kromě stále těžších úkolů v oblasti vzdělávání a výuky vedly různé needukační výukové úkoly také pracovní dobu učitelů.Chen Min si pamatuje, že v letní dovolené, aby se splnily kontrolu aktivit „vstupující do kampusu“, všichni učitelé zůstali ve škole, aby vykonávali hygienické práce, jako jsou plevel, skleněná okna a čištění toalet.Protože děti v nízké třídě dosud nepoznaly a řešily schopnost vypořádat se s odpadky, aby se vyrovnaly s inspekcemi klasifikace odpadků, mohou učitelé získat kleště na odpadky pouze v osmi ráno a vyzvednout odpadky mimo školní zdí.

Kromě toho ve škole, kde byla Chen Min, se některé úkoly, které se konaly kolem scény kampusu, ale nepatřily k rozsahu výuky a také potřebovaly učitele, aby ji implementovali. rozmazané.

Denní Weibo tuyuanů

Učitelé, kteří se po dvojím snížení postupují kupředu

Staňte se konec kampusu

Proč mají někteří učitelé primárních a středních škol těžší a těžší?Guo Meiyang, anglický výzkum a školitel čtrnáctého národního lidového kongresu provincie Zhejiang a vzdělávacího a školicího střediska Úřadu pro vzdělávání v okrese Huzhou, provincie Zhejiang, nalezeno v průzkumu v současné době. Stále existuje absence učitelů ve fázi povinného vzdělávání a učitelé primárních a středních škol jsou napjatá podstataSoučasně další pokles poměru učitele třídy také zvýšil vzdělávání a výuku pracovního zatížení každého učitele.

Když jsem poprvé začal učit, Dong Lifen také přemýšlel, proč administrativní učitel nemohl nechat administrativní učitele vypořádat se s needukační výukou.Rychle však zjistila, že v areálu neexistuje žádné čisté administrativní postavení a učitelé kanceláře General Affairs byli také zodpovědní za výuku úkolů.Likvidita tohoto příspěvku je nejen velmi velká a mnoho učitelů je ochotnější se zaměřit na výuku práce, nikoli na triviální administrativní práci.

Členové výzkumného střediska pro vzdělávání učitelů v Pekingské normální univerzitě se prohloubili, aby prozkoumali první učitele v centrálních pláních v oblasti centrálního pláně.„V průzkumu je přírůstková zátěž nejtěžší a nejodolnější typ zátěže pro většinu učitelů. Statistický průzkum, kontrolu -v hlasování atd.“, Profesor Huán z výzkumného střediska pro vzdělávání učitelů na školství v Pekingu Normal University řekl novinářům Tide.

Posouzení a hodnocení těchto needukačních výukových úkolů je často založeno na velkém množství přípravných materiálů a údajů.„U učitelů předních linek je nutné připravit materiály a shromažďovat účty pro únavné standardy a ukazatele hodnocení pro usnadnění inspekce.“Objekt průzkumu říká Guo Meiyang, že posouzení bude možná nutné shromáždit tisíce záznamů o návštěvách domů, návratnost rodičů, záznamů třídy a další informace.

Při rozhovoru o psychologickém zdravotním výchově studentů základních škol Chen Min také uvedl, že po rozhovoru se studenty párování musí připravit všechny materiály v souladu s požadavky, včetně párovacích situací, konverzačních záznamů, mikro – Podmínky rodiny studentů atd. Data čas od času kontrolovat.„Jak jsi několikrát mluvil a mluvil, musíte to zapisovat a existuje celá sada systematických požadavků. Někdy si myslíte, že čas na přípravu materiálů není lepší utratit více mluvení se svými dětmi?“

Některé hodnocení a hodnocení mají ve skutečnosti zjevné tendence transakcí.Chen Min uvedl příklad novináře Chao Chao: Jak dítě ve školní době roste, různá místa začala zavolat zpět „deset minut mezi třídou“ dítěti.Ukazatele hodnocení na úrovni školy však přistály a staly se desetiminutovou konkurencí plánu aktivity mezi školami.

Při přemýšlení o tomto místě a myšlenky „začínající od dítěte“ se učitelé základních škol stali výkonným ukončením kampusu.“Každé oddělení chce tuto akci posunout, protože každé oddělení je také hodnoceno a žádná úroveň nechce být odečtena.“

Ve výzkumu týmu písně Yan patří „nadřízené“ zmíněné učiteli, který zahrnuje výbor krajské strany, výbor krajské ligy, komise pro zdraví a zdraví, dopravní kancelář, policejní stanice, bezpečnostní úřad atd.Úkoly mnoha oddělení jsou sčítány dohromady a ve školách je méně práce.

Kromě toho, kvůli nedostatku vyjednávání a spolupráce mezi položkami a nekonzistentními informacemi, hodnocení a hodnocení často opakuje mezi odděleními a mezi městskou úrovní.Jiang Shengnan se dozvěděl, že většina tabulek vyplněných na úrovni na místní úrovni má 70 % obsahu 70 %, které jsou velmi podobné. „Tato neplatná nebo neefektivní práce také zvýší únavu učitelů.“

Současně může digitální transformace vzdělávacího vzdělávání, která urychluje tempo, zvýšit nový typ zátěže pro učitele při procházení tradičním vyučovacím prostorem.Během výzkumného procesu Guo Meiyang zjistil, že ve stejnou dobu určité administrativní oddělení požádalo školu, aby protlačila tři aplikace, které nemají nic společného se vzděláváním a výukou rodičům a shromažďují a počítají registraci a učení rodičů.

Netizens, kteří se zabývají prací učitelů, řekl Jiang Shengnanovi, že po psaní papírové verze materiálů musí znovu vyplnit online a dokonce fotografovat k nahrávání papírových materiálů.“Mechanicky používá pouze formu elektroniky, ale zdvojnásobilo to pracovní vytížení učitelům.“ a ukázat vynikající.

Seznam redukce zátěže by se neměl stát papírem prázdným textem

Učitelé by se měli vrátit k výuce knih a vzdělávat lidi

V posledních letech se snížení učitelů na primárních a středních školách stalo dalším důležitým opatřením pro politiku a reforma po „snížení zátěže studentů“ v oblasti vzdělávání v mé zemi.V roce 2015 ministerstvo školství určilo pilotní jednotku 12 řízení řízení řízení.Mezi nimi má provincie Zhejiang decentralizována základní profesní tituly (pozice) (pozice), aby soudila moc.

„Některé školy mají větší autonomii provozujících škol pod předpokladem, že nezbytná koordinace a požadavky vlády.“ Léčba “, Song Yan řekl, že v některých oblastech řízení a separace reformy řídícího úřadu, funkce administrativního oddělení školství se změnily.Výsledkem je, že učitelé skutečně mají pocit, že přírůstková zátěž, která je třeba předpokládat, je výrazně snížena a tlak horizontální konkurence je oslaben.

V prosinci 2019 vydala generální úřad ústředního výboru Komunistické strany a generálního úřadu státní rady „několik názorů na snížení břemene učitelů na základních a středních školách, aby dále vytvořil dobré prostředí pro vzdělávání a Výuka, „což jasně uvádí, že zátěž učitelů na primárních a středních školách by se mělo zmírnit, zejména zdůrazňování standardů a navzájem se objasnit. Práce, která nemá nic společného s vzděláváním a výukou škola a vrátí čas učiteli. “Různé lokality také zavedly „seznam redukce zátěže“ na základních a středních školách, uvedené záležitosti, které nemají nic společného se vzděláváním a výukou, a snižují zatížení učitelů na základních a středních školách.

Snímek z oficiálního webu lidové vlády Čínské lidové republiky

„Několikrát jsou silné. Mám pocit, že bude méně, že jej otevřeme, a existuje méně inspekcí nadřízených, ale někdy se budou znovu zabývat.“ Opatření chybí související dohled v procesu přistávacích opatření.“Nejenže pracuje vzdělávání a výuka, ale také hodnocení needukační a výukové práce.“

Jiang Shengnan se také dozvěděl, že při vyžádání situace, že snížení zátěže může pokrýt jeden formalismus, aby pokryl jiný formalismus, tj. Nechte učitele setkat se, aby se naučili dokument o snižování zátěže, ale neexistují žádná účinná specifická opatření pro snižování zátěže.

Kromě toho musí také věnovat pozornost duševního zdraví učitelů na základních a středních školách.Podle médií několik průzkumů ukázalo, že skóre depresivního faktoru příznaků učitelů primárních a středních škol je vyšší než model národní frekvence.Guo Meiyang zjistil, že sociální prostor nesezdaných učitelů se stal užší, „ani čas na zamilování“, a po skončení pozdních tříd musel učitel manželství připravit lekce, aby se v rodině často chyběl. život.

Jak snížit břemeno učitelů na základních a středních školách a seznam snižování zátěže není snížen na papírový prázdný text?

Song Yan uvedla, že důležitým bodem je dále podporovat reformu vládní služby a podpořit transformaci vládních funkcí.„V současné době je současný status učitelů primárních a středních škol, komplikované úkoly a dokonce i překonávání hranic vzdělávání a výuky úzce souvisí s divizí systémů správy na místní úrovni, rozptýlenou sílou vzdělávání a překrývajícími se povinnostmi multidepartmentů instituce. “

Guo Meiyang věří, že je nutné přísně přezkoumat a zaznamenávat prostřednictvím propojení třetí úrovně.Navrhovala, že na konci každého roku budou různá oddělení podávat podávání inspekčních místností vlády, aby se podávala školní výukové projekty.„Inspekční místnost byla promítana s naší školou, poslouchala hlas učitele a na základě kognitivní úrovně aktuálního semestru studentů, aby se v příštím roce určila seznam nevodových a učitelských prací.“

Připomněla, že při přísně kontrole projektu kampusu musí být také kontrolována celková částka a frekvence needukačních a učitelských prací.„Například velké ruce pořádané různými odděleními musí vstoupit do aktivit kampusu a každý rok nesmí překročit 6. Pro hodnotící práci školy nesmí každoročně překročit 4 položky.“Zároveň, pokud jde o distribuci práce, by kompetentním oddělení akce mělo být protagonistou a poskytovalo personál, který poskytuje kázání, mikro třída a profesionální kázání spolupracuje na účasti.“Profesionální lidé dělají profesionální věci. Stejně jako statistika údajů o pozadí by to nemělo být prováděno, čímž se rodiče nedělají. To by to nemělo dělat učitel.“

Kromě konkrétních opatření na snižování zátěže, Song Yan také vyzval školy a sociální úroveň, aby věnovaly více pozornosti a porozumění učitelům na primárních a středních školách.Školy musí přemýšlet o tom, jak optimalizovat management, kreativně hrát s vnějším prostředím, minimalizovat a eliminovat rušení nesouvisející práce co nejvíce a vyhnout se jednomu ze zdroje těžkých břemen učitelů.Na druhé straně musíme také věnovat více pozornosti tomu, jak správně zvládnout vztah mezi domovem a školou a společností, podporovat vzájemnou důvěru a spolupráci domácích škol a vyhnout se dalšímu rozšíření seznamů odpovědnosti učitelů.

„Příliš shon, učitel nemůže učit tiše.““Je to největší přání každého učitele, aby mohl absolvovat třídy tiše a učit dítě.“

Tuyuan Vision China