Důležité vydání úřadu pro vzdělávání Nanchang souvisí se studenty primárních a středních škol

Důležité vydání úřadu pro vzdělávání Nanchang souvisí se studenty primárních a středních škol

Nedávno vydala úřad Nanchang Education Bureau

„Implementační názory na posilování pracovního vzdělávání na základních a středních školách“

(Zde se nazývá „názory implementace“).

Jak jsou „názory implementace“ stanoveny v obsahu pracovního vzdělávání?

V nové éře vysoce kvalitní implementace pracovního vzdělávání,

Jaká jsou specifická opatření pro „implementační názory“?

01
Celkové požadavky

02
Implementujte tři hlavní systémy a realizujte systém učebních osnov

4. Implementujte tři hlavní systémy práce a vzdělávání.

Implementujte systém povinného kurzu práce.Požadavky „Povinné učební osnovy a standardy kurzu (2022 vydání)“ vyžadují, aby kurz pracovního vzdělávání pro základní a střední školy byl v průměru, průměr méně než 1 lekce týdně není přeplněn a zneuctěný.Proveďte „harmonogram expozice“ a „období pojištění“, abyste zajistili třídy pracovního vzděláváníCheng Kaiqi se otevřel.Implementujte systém pracovního týdne.Podle školního roku zřídily primární a střední školy pracovní týden.Čas lze uspořádat ve školním roce nebo v zimě a letních prázdninách.Implementujte systém seznamu vzdělávání práce.Primární a střední školy by měly vědecky formulovat seznam pracovních výchovy v souladu se skutečnou situací školy, implementovat „jedna škola, jeden případ“, „jedna škola, jeden seznam“ a propagovat.

5. Systémový systém navrhování systému.

Organizujte nastavení kurikula, pronikáte akademické segmenty a zaměřte se na charakteristiky různých sekcí a typů studentů.Hlavní obsah je založen na každodenní práci, výrobní práce a pracovní sílePodstataOptimalizujte strukturu učebních osnov,Začlenit negenetické dědictví, národ, tradiční řemeslné zpracování atd.PodstataObohacování zdrojů učebních osnov, zdroje kurikula práce mohou být textové, zdrojové balíčky, zvuk a video atd. Různé segmenty mohou přijmout různé formy a mohou také provádět různé kombinace zdrojů.Povzbuzujte školy, aby kombinovaly skutečný vývoj a využíval skutečný vývoj a využití zdrojů kurikula v kombinaci s realitou.Vytvořte kurz na základě školy do roku 2025.

03
Rozšiřte pracovní místa a obohatit praktické činnosti

6. Úřelně rozšiřte místo pracovní praxePodstataDále zlepšit stavební standardy školy;2024 před,Správní oddělení územního vzdělávání zavede „administrativní opatření pro komplexní praktickou demonstrační základnu vnější školy“ a škola ve škole formuluje „administrativní opatření pro pracovní místa (včetně učeben)“; Pracovní prostředí „Kraje s základy a školními místy“.Do roku 2025, Zvoleno nejméně 50 městských školních školních školních škol, nejméně 30 městských -úroveň off -školního pracovního vzdělávání komplexní praxe demonstrační základny, nejméně 40 interních pracovních praxe a učebny ve škole, na školní práci praktikujte učebnu, do školy.2026,Potvrzuje se, že skupina továrny a těžebních podniků se používá jako praktická základna pro studium a práci a identifikovala dávku vědeckých a technologických muzeí a knihoven jako pracovní základny zaměřené na služby.Kromě toho se k aktivní organizaci a provádění práce a provádění pracovní práce a služeb studentů používají komplexní školu pro praxi a provádění produkčních a služebních prací studentů, mladistvé paláce, podniky a instituce a sociální instituce primárních a středních škol Nanchang.

7. Rozsáhlé činnosti pracovní praxe.Pro provádění činností pracovní praxe dobře využívejte různá místa pracovní praxe (učebny, základny) uvnitř i vně školy.Provádět dokumenty, jako je „dvojité usazování“ ústředního výboru a čtyři oddělení, jako jsou čtyři oddělení ministerstva školství pro další regulaci souvisejících dílů povinného vzdělávání po třídě “a další dokumenty a zahrnují pracovní činnosti do obsahu obsahu služeb After -School.Prostřednictvím publicity práce a displeje měsíce, pracovního měsíce, pracovního festivalu a dalších festivalů a tematických aktivit existují cíle a plánovací organizace.V okresech a školách existují různé formy výměn a přednášek.V souladu se zásadami „veškerá účast, vrstvená klasifikace a implementace“, aktivně organizujte soutěže, jako jsou soutěže o pracovní dovednosti, zobrazení výsledků zobrazení atd., Propagujte výuku s konkurencí, propagujte studenty, aby stimulovali nadšení studentů, kultivovali kreativní studenty Schopnost, zvyšovat úroveň schopností učitelů a zlepšit kvalitu výuky.

Rec

04
Posílit výstavbu učitelů a prohloubit výukový výzkum

8. Posílit výstavbu učitelů pracovního vzdělávání.Primární a střední školy ve městěSnaha o vytvoření týmu učitelů pracovního vzdělávání s vynikající kvalitou a kombinovanou pracíDo roku 2026 by primární a střední školy ve městě měly plně zřídit studia pracovních modelů, Master Studios dovednosti, pozice čestných učitelů atd. Nejméně jeden související odborníci v oboru budou najati jako instruktor v pracovní praxi.Zvýšil se podíl pracovních učitelů na plných časech na primárních a středních školách ve městě.Začlenit pracovní vzdělávání do obsahu školení učitelů, spoléhat se na „národní školení“ a „provinční plán školení“,Organizujte speciální školení pro učitele pracovní výchovy alespoň jednou ročněPodstataobsáhlýVytvořit systém indexu hodnocení pro učitele výchovy práceA propojení s přezkoumáním titulů a úpravy po úrovni (po propagaci post -úrovně), aby se zajistilo, že učitelé práce mají stejné zacházení s ostatními profesionálními učiteli, pokud jde o posouzení výkonu, přezkum titulu, hodnocení hodnocení a profesní rozvoj.

9. Prohloubejte výzkum pracovní výchovy.Spoléhání se na rozvoj učitelů ve městech a krajích (okresy)Vytvořit tým pro výuku a výzkum práce s plným časem,Veďte návrh, praxi a výzkum a vývoj učebních osnov práce na primárních a středních školách ve městě.Proveďte výběr kurzů butiků, demonstračních kurzů a výběru vynikajících učitelůSnažte se pro rok 2026, ne méně než 10 kanceláří, nejméně 100 relací příkladných kurzů, nejméně 100 demonstrací a nejméně 100 učitelů pro vynikající pracovní vzdělávání.Vytvořit mechanismus sdílení zdrojů s vysokou kvalitou pro pracovní vzdělávání,Vývoj balíčku kurikulach učebních osnov práce ve fázi povinného vzdělávání Nanchang ve fázi nulagového městského vzdělávání bude plně zaveden v roce 2026.Propagovat provádění pracovního vzdělávání do textového plánování a výuky reformy a výzkumu disciplíny práce,Plánování projektu, klíčová témata atd.Povzbuzujte vzdělávací společnost, profesionální instituce atd. A aktivně se účastněte vzdělávacího výzkumu pracovních disciplín.

05
Zlepšit hodnocení gramotnosti a podporovat digitalizaci pracovního vzdělávání

10. Zlepšit systém hodnocení gramotnosti labouristiky.Stanovte mechanismus hodnocení pro integraci „dělat, učení, výuku a hodnocení“.Škola by měla studovat a formulovat standardy hodnocení, stanovit systém hodnocení publicity a revize, komplexně a objektivně zaznamenat pracovní proces a výsledky uvnitř i vně třídy a posílit hodnocení skutečných pracovních dovedností a rozpoznávání hodnot;Zvyšte studenty do komplexního systému hodnocení kvality studentůVýsledky hodnocení jsou jedním z důležitých referencí a promoce pro měření komplexního rozvoje studentů, nejprve hodnocení a hodnocení a přijetí náboru.

11. Propagujte digitalizaci pracovního vzdělávání a monitorování.Plně popularizovat platformu Smart Platform a Basic Education Management Service Platform na primárních a středních školách.Každý kraj a školy se musí zaregistrovat, vydat, publicitu a displeje a publicitu prostřednictvím příslušného uživatele konec kvalitního vzdělávacího platformy Nanchang City Platform; Platforma pro zajištění zajištění všech činností může být monitorována kvalitou.S pomocí moderních technických prostředků, jako jsou velká data, cloudové platformy a internet věcí, které provádějí monitorování kvality pracovního vzdělávání, se používá k vyhodnocení funkce vzdělávání lidí a zlepšování zpětné vazby.

06
Posílit vedení organizace a implementaci komplexního záruky


12. Posílení organizačního vedení.Všechny kraje a školy by měly posílit organizační vedení, postavit pracovní vzdělávání na důležitou agendu a vytvořit mechanismus pro zdroje pracovního vzdělávání pro primární a střední školy (včetně sekundárních profesních škol) na základě plánování a plánování a vládního plánování -Mechanismus propojení „vládní odpovědnosti, sociální spolupráce a účasti oddělení“ je zřejmé, že za práci a vzdělávání jsou odpovědné vnitřní instituce a posilující personál.Zavést příslušné politiky a opatření, účinně řešit hlavní problémy při provádění pracovního vzdělávání a provést dobrý dohled a provádění.Vývoj pracovního vzdělávání je základem pro důležité ukazatele a úroveň kvality a úrovně regionálního vzdělávání při provádění povinností a hodnocení krajské vlády krajské vlády. vhodný způsob.Aktivně koordinujte a vede organizaci podnikových společností, továren a farem k plnění sociálních povinností a otevřených praktických míst.

13. Posílení záruky financování.Začlenit pracovní výchovu do ročního rozpočtu a zvýšit investice do práce na práci. Sociální síly poskytují služby pracovního vzdělávání.Posílit standardizaci školních pracovních vzdělávacích zařízení.Stanovte záruční mechanismus, jako je reforma školního vzdělávacího osnov, výstavba výukových materiálů, školení učitelů a spotřeba doplňkového vybavení a zajišťujte hladké provádění pracovní výchovy.



14. Posílení bezpečnostního dohledu.Stanovte mechanismus kontroly bezpečnosti pro vládní odpovědnost, sociální spolupráci a relevantní oddělení krok za krokem.Stanovte mechanismus rizik pracovního vzdělávání pro společně se účastnit vlád, škol, rodin a společnosti.Povzbuzujte nákup pojištění související s pracovním vzděláváním, abyste zajistili běžný rozvoj pracovní výchovy.Formulujte plán prevence a kontroly rizik pro činnosti pracovní praxe a zlepšujte mechanismus řešení nouze a nehody.Posílejte pracovní a bezpečnostní vzdělávání učitelů a studentů a poskytujte všem učitelům a studentům alespoň jednou zvláštní přednášku, aby účinně posílili povědomí o pracovním riziku.Nastavit a zlepšit systém bezpečnosti bezpečnosti práce se stejným důrazem na bezpečnostní vzdělávání a řízení, vědecky vyhodnotit bezpečnostní rizika činností pracovní praxe, pečlivě prozkoumat a vyčistit všechny druhy skrytých nebezpečí v pracovní praxi studentů, zejména záření, infekci nemocí atd. Vybavení a ochranné potřeby se používají k formulaci bezpečných a vědeckých provozních specifikací z hlediska použití, procesů činnosti atd., Posílení řízení každé pozice pracovního procesu a objasnění odpovědnosti všech stran.Pravidelně provádějte bezpečnostní inspekce a skrytá nebezpečí, abyste zabránili problémům předtím, než k nim dojde.

15. Posilujte publicitu a pokyny.Efektivně věnujte hru odpovědnosti předmětu pracovního vzdělávání školy a objasňují provádění institucí, požadavků na personál a vzdělávání.Použijte hlavní pozici kampusu, prostřednictvím otevření sloupců, mikro -videos a vyprávění věcí kolem vás, abyste vytvořili styl kampusu „slávu práce“, rozsáhle propagujte typické postavy a skutky tvrdé práce, čestnou práci a kreativní Práce a vede rodiče k podpoře škol k provádění pracovní práce pro vykonávání práce práce.Vytvořte dobrý rodinný styl, který obhajuje práci, povzbuzuje děti, aby dělníky v domácnosti denně dělaly a každý rok se učí 1 nebo 2 živé dovednosti.Shromažďování sociální koordinace a posilování spolupráce se skupinovými organizacemi a sociálními silami, skupinových organizací, jako jsou odbory, komunistická liga mládeže, ženská federace a různé nadace veřejného blahobytu a organizace sociálního zabezpečení musí organizovat síly související s mobilizací, účastnit se sociální práce, účastnit se veřejnosti Správa sociálních věcí atd.Povzbuzujte a podporujte školní společnost, aby propagovala slávu práce a vytvořila velké hlavní téma ve formě zpěvu a tance, literárních děl, obrazů, malby a dalších forem a jasně oponovala nesprávným pojmům získání veškeré poslušnosti, chamtivosti a chamtivosti a Obhajování bohatství, vytváření dobré péče a podpory pracovního vzdělávání.