Podle zpráv médií, prostřednictvím sociálního propojení školy a vysoké školy na vysoké škole, prvních deseti sérií kurzů pokrývajících ochranu očí, psychologické zdraví, zubní lásky, tajemství spánku, běžných náhodných zranění, pokynů pro domácí život atd. Základní škola kampusu .Toto opatření k odeslání zdrojů zdraví a bezpečnosti zdraví více studentům primárních a středních škol je inovativním zkoumáním životního vzdělávání.
Bezpečnost života a fyzické zdraví jsou základními potřebami každého.V roce 2021 „Průvodce vstupem do učebních osnov na primární a střední škole vydané ministerstvem školství navrhl, aby„ usiloval o dosažení učebnic pro bezpečnost života a výchovu ke zdraví do učebnic, učebny, mysli studentů, studentů studentů, studentů a uspořádání na primárních a středních školách.V roce 2023 vydalo sedmnáct oddělení včetně ministerstva školství „zvláštní akční plán pro komplexní posílení a zlepšení práce v oblasti duševního zdraví studentů v nové éře (2023-2025)“, aby systematicky posílil duševní zdraví studentů.V letošním roce ministerstvo školství také navrhlo převzít „rok fyzického a duševního zdraví studentů“ jako trakci, aby účinně zlepšila úroveň fyzického a duševního zdraví studentů.
Fyzické a duševní zdraví studentů sociálního spojení v nemocnici v okrese Minhang je praktickým opatřením k implementaci ducha ministerstva školství.Z pohledu životního vzdělávání může bezpečnost a zdraví života rozšířit rozsah a obsah bezpečnosti a zdraví života ze tří aspektů přirozeného života, společenského života a duchovního života.Konkrétně přirozený život ukazuje na bezpečnost a zdraví těla, včetně bezpečnostní nouze a averze rizika, prevence infekčních chorob a incidentů v oblasti veřejného zdraví, snižování „malých brýlí“ a „malého tukového molu“; snížení šikany kampusu, online podvody, závislost na mobilním telefonu atd.;Z hlediska životního vzdělávání k interpretaci bezpečnosti života a výchovy ke zdraví je proto nutné vybudovat obsahový systém, který integruje znalosti a dovednosti v multifieldu.Energie sociální vazby v nemocnici účinně integruje lékařské zdroje, vzdělávací zdroje a sociální zdroje a vytváří komplexní, třírozměrný systém bezpečnosti a zdravotnického obsahu a servisního systému výchovy ke zdraví, takže profesionální lékařské znalosti vstoupí do areálu a konsoliduje s různými vzdělávací obsah.
Sociální propojení školy může projevit výhody každé výstavy, účinně posílit společné úsilí o vzdělávání lidí a podporovat komplexní rozvoj studentů.Abychom mohli plnou hru podat roli sociálního sociálního propojení, je nutné dále prozkoumat a optimalizovat mechanismus propojení.Relevantní oddělení by měla studovat a porozumět „názorům na zlepšení mechanismů sociálních společenských a vzdělávacích mechanismů školy“ vydané 13 odděleními, jako je ministerstvo školství, a trvat na vzdělávání lidí -orientovaných, vládní koordinace, koordinovaném vzdělávání a problému -orientované .Udělejte plnou hru celkové koordinaci a koordinaci vlády, zaměřte se na řešení problémů při konstrukci systému, dokování zdrojů a podmíněné záruky, zlepšují pracovní mechanismus a motivační mechanismus a zvyšují vědecké, cílené a efektivitu kolaborativního vzdělávání.Sociální propojení školy také potřebuje zvláštní pracovní sílu, materiální a finanční podporu a spolupráci nemocnic, škol a společnosti.Příslušná vládní úřady by měla systematicky plánovat a přesně provádět politiky, aby účinně chránily hladkost a nadšení propojení.
Zároveň musíme posílit odbornou podporu.Vzdělávání má silnou profesionalitu.Když odborníci mimo školu dávají studentům třídu, budou mít studenti pocit čerstvosti a zvědavosti, ale znalostní nadace a kognitivní charakteristiky vnější školy nemusí být zvláště obeznámeny s nadací znalostí a kognitivními charakteristikami studentů. Netvořit na povrchu.
Růst života je dlouhodobý proces.Implementace životního vzdělávání ve škole nemůže být poryvem nárazů, nemůže projít pole, ani to nemůže být občasné kvůli změnám v záručních podmínkách místo toho by to mělo být provedeno po dlouhou dobu. Pokračujte ve sloužících zdravému růstu studentů primárních a středních škol.
(Autor je výkonný viceprezident a generální tajemník Pekingské asociace vědy o vzdělávání v Pekingu)
Autor: Cao Duo
„Čína vzdělávací zprávy“ 24. dubna 2024 Edice 2 Název: Komentář · Časový komentář