Aby každému dítěti umožnilo využívání spravedlivého a kvalitního juniorského středního školního vzdělávání, od roku 2018 implementoval úřad pro vzdělávání v Minhangu „Junior High School Strong School Project“, aby dosáhl pozoruhodných výsledků.Září 2023,Druhá dávka „Junior High School Strong School“ 8 experimentálních škol je připravena jítUsilujte o příští tři roky, úroveň běhu školy je vysoce kvalifikovanější, více vitality rozvoje a vytváří nový vzorec regionálního vzdělávání a dosahuje vysoce kvalitního rozvoje vzdělávání.
Od teď, „Minhang dnes„a“Minhang vzdělání„Kooperativní spuštění“Dobrá juniorská střední škola doma„Sloupec, dnes, vás vezme do okresu Jiwang School of Minhang v Šanghaji.
Šanghajská škola Jiwang v okrese Minhang je devítiletá veřejná škola důsledně sloučená z bývalé základní školy Jiwang a střední školy Jiwang v roce 2002.
Škola, která se drží školní filozofie „pěstování ctností, integrace a rozvoje“, vytváří charakteristickou kulturu „tao le“ a vystupovala, aby vybudovala šťastný kampus pro vývoj osob a osobnosti studentů a dospívala.Od doby, kdy se škola připojila k druhé dávce „silných školních projektů“, postupně zobrazovala řadu nových vzdělávacích a výukových scén v kampusu kampusu kampusu.
Studenti milují speciální kurzy, jako je keramika a požární ochrana
„Učitel, co mám dělat, když je můj válec zploštělý ve třídě keramiky, student zastavil.
Učitel sledoval bahno a smutek bláta a jemných tváří obarvených na studentových prstech: „Pojďme je lichotit!“ , okamžitě vstal jiný typ držáku pera.
„Někdy je umění náhodné a krásné věci potřebují, abychom to včas zachytili a objevili.“
Po více než 20 letech praxe a průzkumu,Škola Jiwang postupně založila speciální kurz školy založené na keramické škole, Otevřené keramické kurzy, jako je měkká keramika, výrobci cementů a Public Blank.Následně, na základě popularizace keramické znalosti studentů, škola vytvořila asociace, jako je Ocarina, keramika a produkce měkkých keramiků.
Kromě toho je škola pozitivníProzkoumejte integraci keramiky a základních disciplín, Vykopávejte obsah každé disciplíny a keramiky, vyvinuli vzdělávací materiály založené na škole, jako jsou „Tao a historie“, „Tao a Geography“, „Tao and Art“, „Tao and Chinese“, „Tao and Music“ Full – Orientovaná penetrace charakteristik keramiky postupně vytvořila „Chunzhong, když viděl moudrost, puzhong youhui“, což je kultura kampusu charakteristická keramika.
V posledních letech,Škola absolvuje zvláštní kurzy, jako je „keramika“ a „požární ochrana“ jako dopravce, aby prohloubila účinnost umělecké estetiky, tvorby práce a bezpečnosti národní obrany.Získala čest demonstrační školy národní obranné vzdělávání, Národní demonstrační školu pro hasičskou bezpečnost, National Fire Science Popularization Education Base, National Fire Safety Education Advanced Collective a Šanghajské keramické vzdělávací experimentální základnu.
Chytré vzdělání, propagujte přesné výuku
„Studenti četli před třídou, víte, co ještě břicho udělal?“
„Břicho nejen skóroval pro tým, ale také předal míč mnoha hráčům na hřišti, aby jim pomohl vyhrát šanci na bodování. To odráží, že Bailey je skvělý člověk s vynikajícím dovednostmi a velmi vysokým vědomím týmu.“
Při přezkumu a zavedení před třídou učitelé používají inteligentní papír a pero a testovali pochopení textových charakteristik a velkých záměrů před třídou. , věnujte pozornost chování postav, zdokonalujte postavy, zdokonalujte postavy postav.
Škola Jiwang se aktivně účastnila projektu Smart Education Research Project v okrese Minhang,Povzbuzujte učitele, aby používali informační technologie, jako je inteligentní papír a papír, Pomocí operační platformy Min Zhi k implementaci cíle „dvojité redukce“, technickému zmocnění a propagaci přesného výuky.
Škola provedla sérii praxe inteligentního vzdělávání s dlouhým rozsahem, jako je „výzkum praktického výzkumu čínské čtení gramotnosti“, „Výzkum studenta hodnocení digitálního portrétu“, „Výzkum digitálního portrétu“, „Osobní zpravodajské podmínky „,„ Studie osobních zpravodajských podmínek “a„ osobní zpravodajské podmínky “vytvořily řadu vynikajících případů.Škola byla také hodnocena jako vynikající škola v projektu digitálního vzdělávání a inteligentní vzdělávání průzkumu inteligentního vzdělávání v okrese Minhang.
Činnosti čtyř ročních období, které doprovázejí růst a štěstí
Škola Jiwang„Láska na jaře“, „Happy Summer“, „Fed in Intumnd“, „Warm in Winter“Téma, s tradičními festivaly a výročí jako Fulcrum, podle charakteristik studentů a skutečné situace školy existují různé tematické aktivity festivalu v různých měsících.
Na začátku letního areálu Art Festival studenti představili bohaté a rozmanité umělecké výrazy, jako je třídní sbor, kolektivní literární show, osobní talent a ocenění umění.
Na vášnivém a pulzujícím školním sportovním festivalu se studenti aktivně účastnili přetahování války, hráli skokové hry, basketbalové hry, fotbalové hry … Použijte jejich pot a tvrdou práci, aby ukázali svou pozitivní a agresivní, tvrdou -rise vůli a duchovní Styl Essence
V sezóně podzimu provedli studenti ve všech známkách pracovní zkušenosti, vyráběli listy a interdisciplinární podzimní série, jako je podzimní scenérie, podzimní krása a další interdisciplinární podzim.
Čtení, je vhodné pro všechna roční období.Na výstavě výsledků Reading Project Výstava studenti pečlivě navrhli skript a živě hráli roli příběhu a obraz učebnic.
Uvádí se, že škola prošla„Kalendář morálního vzdělávání“ Campus Four Seasons ActivityVytvořte nové prostředí pro „integraci znalostí a jednání“, integrujte přírodu, integrujte společnost a integrujte sebe, realizujte horizontální spojení a vertikální pronikání morálních vzdělávacích aktivit a vybudujte „přirozenou“ ekologii morálního vzdělávání.
Implementace klíčového tématu okresu -Návrh a implementace aktivit kampusu Four Seasons ve bohatství morálního vzdělávání a disciplíny „kombinuje výzkum s praxí řízení morálního vzdělávání a vytvoří krásný morální ekosystém vzdělávání a komplexně zlepšuje komplexní gramotnost studentů.
„Škola věnuje pozornost rozvoji hodnoty vzdělávání v intenzitě. Prostřednictvím praktického výzkumu činností, jako jsou Four Seasons of Campus, se studenti používají k podpoře růstu studentů s rozvojem a moudrostí.Pěstování odpovědnosti, sebevědomí, péče, živého, teenageraPodstataŘekl Lu Zhenquan, ředitel školy Ji Wang.