Jak rozvíjet čínské venkovní sporty s „symbiózou“, aby držela „misky zlatých rýže“

Původní název: „Sports Power“, pojďme si promluvit o tom, jak rozvíjet čínské venkovní sporty s „Symbiózou“.
Denní reportér lidí Yang Lei
Do víkendu vstoupí do parku Chaoyang v Pekingu, rodina může být viděna všude na trávníku, aby si užila teplé slunce na slunci; V extrémním parku Shougang je přední část horolezectví plná dětí, které pečlivě sledují horolezeckou cestu na městské silnici;
V posledních letech se koncept „chůze venku a přiblížení k přírodě“ prohloubil srdcem lidí.Současně má moje země bohaté přírodní zdroje a obrovské spotřebitelské trhy pro čínský venkovní sportovní průmysl v raných fázích vývoje, jedná se o „misku zlaté rýže“.
Podle Ding Xianghua, sekretářka -Obecná asociace pro horolezectví, venkovní sporty zahrnují mnoho projektů, jako je turistika, cyklistika, lezení, kempování, shuoxi a skydiving.Existují studium školení pro teenagery, konkurenční akce pro profesionální hráče, expanze skupiny, která slouží podnikům, a také vítána středními a staršími lidmi. „Proto jsou venkovní sporty v Číně. Řetězec je dlouhý a pokrytý širokými vyhlídkami na vývoj. “Řekl Ding Xianghua.
V roce 2022 vydala obecná správa sportu „rozvojový plán pro venkovní sportovní průmysl (2022-2025)“ s více ministerstvy a provizemi, které ukazuje, že od konce roku 2021 má počet účastníků venkovního sportu v zemi překročilo 400 milionů.Čínský venkovní sportovní průmysl ve fázi Bud, který čelí rychle rostoucímu venkovnímu populaci, se také vyrovnává s výzvami a přijímá modrý oceán.„Současná poptávka po táboře není jen místem, stan je tak jednoduchý.“ řekl: „Tábor, zda existují témata a charakteristiky, ať už může poskytovat služby s vysokou kvalitou a bohaté podpůrné činnosti, se nyní stal standardem pro měření spotřebitelů.“
Podle názoru Liang Qiang, profesora na obchodní škole v Tianjin University of Finance and Economics a místopředseda Asociace pro sportovní sporty Tianjin Mountain, současný čínský venkovní sportovní průmysl čelí nedostatečnému otevření venkovním sportu a na straně zásobování a Venkovní sportovní průmysl nemůže uspokojit potřeby rychlého růstu spotřebitelůKromě toho „Plán rozvoje pro venkovní sportovní průmysl (2022-2025)“ poukázal na to, že venkovní sportovní průmysl mé země má stále problém usnadnění venkovního sportovního vybavení a vybavení, nedostatek venkovních sportovních odborníků, nedostatečná zařízení a produkty, značky a Značky je třeba zlepšit vliv.
Jak vytvořit „Golden Rice Bowl“ venkovních sportovních stabilních, Liang Qiang navrhl, že je nutné propagovat venkovní sportovní piloty a demonstrační práce.„Můžete si vybrat některé vysoce kvalitní přírodní zdroje, jako jsou hory, řeky, vody, pastviny atd. Chcete -li vybudovat venkovní sportovní piloty a demonstrační místa. Nechť správcovská oddělení spolupracuje a rozdělí práci, nechte vládu a společnost vytvořit společnou síla a prozkoumejte model zdravého vývoje venkovních sportů. “
„Ve skutečnosti existuje jejich vlastní jedinečné přírodní zdroje po celé zemi a ve společnosti existuje mnoho vynikajících venkovních sportovních produktů, ale mezi nimi není efektivní roubování.“ Integrační centrum, jak učinit vládu trh a spotřebitelé jsou v sérii, což je důležitý výchozí bod pro podporu rozvoje venkovního sportovního průmyslu.„Myslím, že vývoj a spotřeba venkovních sportů je neoddělitelný. Jedná se o zcela nový scénář spotřeby a je to také komplexní formát pro křížové -multi -průhled. Speciální venkovní sportovní značky umožňují venkovním sportu vstoupit na scénické místo, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti, obchodní čtvrti a komunity poskytovat spotřebitelské scénáře pro veřejnost a uspokojit poptávku po hromadné spotřebě.
Ding Xianghua také věří, že „symbióza“ je důležitým klíčovým slovem pro rozvoj čínského venkovního sportovního průmyslu v budoucnosti.„Jako rozvíjející se průmysl je rozvoj venkovních sportů neoddělitelný od podpory a vedení vládních útvarů a je také neoddělitelný od vysoce kvalitních produktů a služeb poskytovaných tržními subjekty. Každý musí plnit své povinnosti a spolupracovat mezi sebou. „Vědomí může tvořit zdravý a dobrý ekosystém venkovního rozvoje.“
Zdroj: People’s Daily Online
Zpráva/zpětná vazba