Northern Specialist Experts: Football Profession by měl trénovat vysokou kvalitu, kompozitní a aplikované talenty

Fotbalová profese by měla kultivovat vysokou kvalitu, složené a aplikované talenty

— Rozhovor

Dne 19. března ministerstvo školství zveřejnilo „Ministerstvo školství oznámilo výsledky nové šarže vysokých škol a vysokoškolských vysokoškoláků pro záznam a schválení“ (dále jen „výsledky schválení“) a fotbal má a fotbal má stát se novým profesionálem.Reportér se zaměřil na horká témata související s tímto novým profesionálem a dotazoval se s Ren Dingmengem, odborníkem na toto odvětví a zástupcem děkana čínského fotbalového ústavu v Pekingské univerzitě.Následuje záznam rozhovoru.

Reportér (dále jen „Ji“): Co si myslíte, že by měly být profesionální cíle umístění a školení nově otevřeného fotbalového profesionála?

Ren Dingmeng (dále jen „Ren“): Univerzity mají fotbalovou major a měly by čelit hlavním národním strategiím, průmyslovým potřebám a regionálnímu rozvoji. , dobré dovednosti, silné vyučovací schopnosti a široké profesionální vidění.

Zpráva: Kombinace nově zavedených „implementačních názorů čínského fotbalového reformy a rozvoje mládeže“ (dále jen „implementační názory“), jakou roli je třeba hrát fotbalové profesionální otevření?

Ren: Článek 6 z „implementačních názorů“ jasně navrhuje: zřizování fotbalových velkých společností a zahrnuto do profesionálního katalogu vysokých škol a univerzit (vysokoškolských) profesionálních katalogů na podporu a povzbuzení kvalifikovaných škol k budování fotbalových škol.Proto bude hrát řadu důležité role v provozu fotbalové profesionality, školení talentů, školení a výstavbě vysoké školy.Prvním je vést a urychlit úroveň fyzické konstrukce fotbalové akademie.Disciplína je hlavním pilířem systému vysokoškolského vzdělávání a základní platformou pro trénink talentů na fotbalovém majoru.Druhým je dát plnou hru „hlavovému huse efektu“ vysokoškolského fotbalového profesionálního výstavby, povzbudit vysoké školy a univerzity, aby se spoléhaly na hlavní společnosti, aby podpořily rozvojové potřeby fotbalového průmyslu, prozkoumaly nové mechanismy pro výrobní a vzdělávací sdružení a otevřely se a otevřely se a otevřely se Nahoru „projekt+profesionální“ sport, který odpovídá zákonům rozvoje vysokoškolského vzdělávání v Číně Profesionální talent školení nového vzoru.Zatřetí může dále zlepšit úroveň rozvoje „čtyř -v -jednoho“ školení mládeže v kampusech, sportovních školách, povoláních a společnosti, vytvořit systematický a multi -valentovaný vzdělávací systém talentů pro sportovní týmy s vysokou úrovní s vysokými školami a Univerzity a studovat a prokázat fotbalový talent „3+4“ tréninkový mechanismus (sekundární vzdělávání+vysokoškolské vzdělávání) poskytuje praktickou platformu.Začtvrté, zřízení fotbalového majorů bude dále optimalizovat alokaci zdrojů fotbalového vzdělávání, transformuje stávající profesionální prostředí a restrukturalizuje systém profesních osnov s „poptávkou a výstupem“ k dosažení trenérů, rozhodčích a sdružení na všech úrovních na všech úrovních, jako například, jako například Rozsah, zdokonalení a specializace fotbalových profesionálů.

Reportér: Jaké jsou rozdíly mezi fotbalovou specialitou v minulosti?

Ren: V posledních dvou velkých společnostech mají fotbalové speciality charakteristiky tréninku talentů s „širokými generály, teorií a praxí“.Současně také chybí realita tréninku talentů, jednotlivých cílů a nedosažení specializace systematických a kultivačních fotbalových odborníků.Tentokrát je zvláštní fotbalový projekt stanoven dvěma velkými společnostmi, který zdůrazňuje umístění kultivace kompozitních talentů Obecný cíl kultivace.

Pokud jde o nastavení učebních osnov, musíme znovu stavět plán kurikula, který splňuje vlastnosti fotbalových projektů a školení talentů, zdůrazňuje výhody kurzů typu typu dovedností, optimalizovat strukturu kurikula a zlepšit obsah obsahu obsahu kurzu „Výuka, školení a konkurence“.Zaměřte se na zřízení fotbalových věd, kurzů fotbalových trenérů (zlepšení konkurenčních schopností, směr trenérů a rozhodčích), vzdělávací kurzy (vzdělávání, osvědčení o kvalifikaci učitelů), praktické kurzy (technická taktika, fyzická zdatnost atd.), Football Management Courses ( Zaměření na organizaci hospodářské soutěže, řízení týmů) a inovativní praktické kurzy.Na druhé straně povzbuzujte křížové -disciplinární velitele, tvoří složený tým na akademických vysokých školách a křížové průmysly, povzbuzujte spolupráci se sociálními institucemi, jako jsou průmyslové sdružení, kluby a další sociální instituce, a společně rozvíjejí systém kurikula „fotbalu+“ a a vyvíjejí kurikulum „fotbalu+“ a a „+fotbal“ prostřednictvím interdisciplinárního křížového -integrace.

Pokud jde o režim výuky, založený na odborné schopnosti, založený na zlepšení humanitních věd a vědecké a technologické gramotnosti, s jádrem posilování profesionální výuky, školení a konkurenční praxe a účasti na organizačních operacích události, „Vylepšená disciplinární gramotnost “,„ Profesionální schopnosti “Vzdělávací vzdělávání a odborné vzdělávání a výuka obsahu vylepšení„ vylepšení “a„ rozvoj odborných schopností “jsou integrovány.

Reportér: Jaký je vztah mezi fotbalem major s předchozí fotbalovou akademií?

Ren: V současné době jsou stávající vysokoškolské vysoké školy v mé zemi zhruba rozděleny do tří kategorií. Na úrovni univerzity a sekundárních jednotek. Koně, dvě značky “. Sportovní školení nebo sportovní vzdělávání, integrujte interdisciplinární zdroje, Form Up Football Academy provádí profesionální školení talentů.V současné době jsou tyto fotbalové vysoké školy v zásadě podporovány dvěma tradičními sportovními velkými sportovními školeními a tělesnou výchovou.Po novém fotbalovém majoru je klíčem k úspěchu nebo neúspěchu profesionální výstavby „kdo kultivuje lidi“ a je také klíčem k „nedostatku a realitě“ fotbalové vysoké školy.Současně výstavba fotbalové akademie poskytuje praktickou platformu pro standardizovaný, vědecký a udržitelný rozvoj fotbalového profesionála.

Reportér: V této schválené školu pro registraci fotbalového profesionála existují jak tradiční sportovní univerzity, jako je Beida University, tak univerzity některých učitelů.Jaké jsou podle vás podobnosti mezi nimi v režimu tréninku?

Ren: Za prvé, z národních standardů kvality výuky tělesné výchovy, v odborném prostředí těchto dvou typů škol, souvisí se sportovním vzděláváním a sportovním školením.Druhým je, že obě školy se budou spoléhat na své vlastní tradiční výhody a vlastnosti, aby vytvořily model tréninku talentů.Učitelé univerzity mají zřejmé výhody v tradičních sportovních majitelů sportu.Zatřetí, cíl školení je odlišný. Schopnosti organizace dovedností a sportovních školení a organizací soutěže mohou být kompetentní jako zvláštní sportovní výuku, školení a soutěžní organizace.

Reportér: Jaké jsou požadavky na základní schopnosti pro kandidáty na zkoušku?Jaká je cesta žádosti o zkoušku?

Ren: Pro kandidáty žádající o zkoušku nejprve potřebují dobré, systematický fotbalový výcvik a soutěžní zkušenosti a mají odpovídající technické certifikáty fotbalových hráčů.Druhým jsou studenti středních škol, fyzické školy a fotbalové školy, které se v budoucnu zavázaly pracovat ve fotbalovém průmyslu, a hráči profesionálního klubu, kteří pracují ve fotbalovém průmyslu, mají příležitost požádat o zkoušku.

V současné době je cestou aplikací hlavně cvičit školení a nábor sportovních týmů s vysokou úrovní.Kromě toho mohou sportovci se sportovními a zdravotnickými certifikáty také požádat o vynikající sportovce, aby vstoupili do vysokých škol a univerzit ke studiu vysokoškolských společností, včetně fotbalových společností.

Reportér: Jaká je cesta z fotbalových studentů v budoucnu?Zvažujete skutečné problémy, kterým studenti čelí během zaměstnání během profesionálního prostředí?Mohou absolventi 30 vysokých škol trávit trh zaměstnanosti?

Ren: Na základě současné skutečné situace analyzujte budoucí vývojový trend, studenti v tomto majoru mohou v budoucnu ukázat následující vlastnosti: jeden je z hlavního směru zaměstnání, zejména pro učitele tělesné výchovy ve fázi povinného vzdělávání, doplněné o Učitelé středních škol; Analytici fotbalového představení, fotbalové rehabilitační divize, fotbalové makléři atd.

Osobně si myslím, že v procesu výstavby fotbalu je třeba zvážit několik otázek.Prvním je koordinace „vstupu a out“.„Vstup“ je zápis a měl by být vysoce spojen s „out“.Než „vstoupíte“, musíte zvážit, která osoba má trénovat, to znamená, že cíle školení musí být jasné, aby bylo možné najmout lidi.„Out of“ je zaměstnanost.Druhým je porovnávání „množství a kvality“.„Množství“ je velikost studenta a splatnost trhu s fotbalovým průmyslem přímo ovlivňuje zaměstnanost.Pokud jde o „kvalitu“, politika zápisu, nastavení učebních osnov, kvalifikační standardy a hodnocení a hodnocení procesu školení talentů jsou všemi hlavními vazbami, které ovlivňují „kvalitu“.Třetí je integrace „nového a starého“.„Old“ odkazuje na tréninkový model speciálních fotbalových talentů pod tradičními majiteli.„Nový“ je dědictví a rozvoj stávajících modelů na základě stávajících sportovních disciplín, zdědí výhody a výsledky výuky disciplíny a prozkoumávají nové myšlenky, nové myšlenky a opatření k prozkoumání talentů.

Reportér: Jaké jsou strategické úvahy o rozložení „1+3“ fotbalu Beidang?

Ren: Spoléhání se na výhody a charakteristiky školy na provozování školy, klíčové tréninkové priority jsou založeny na trenérech s vysokou úrovní, rozhodčích a vynikajícími sportovci, aby komplexně vybudovali vysoce konec, internacionalizaci, penetraci a koordinovali „tři členové“ a Fourzations „Model Training Model talent, vytvořil charakteristický model výuky a také dosáhl významných výsledků výuky.

V budoucnu se fotbalové velké společnosti Beida vyvíjí podél modelu rozvržení „1+3“.Za prvé, trénink „tří členů“ je tradiční výhodou, tj. Jedním z obecných cílů.Za druhé, fotbalový průmysl jako „modrý oceán“ ekonomické výstavby má v budoucnu velký potenciál rozvoje a širokou poptávku.Proto uvažujeme o použití učitele nebo školitele typu „koučování“, analytika fotbalového výkonu, provozu a správy fotbalových akcí jako tří modulů profesního rozvoje, spolupráce s průmyslovými asociacemi, profesionálními kluby a dalšími sociálními institucemi, aby společně budovaly kurzy pro inovací a Vzdělávejte lidi Mechanismus poskytuje talenty, zpravodajství a technickou podporu pro školení výcviku talentů pro fotbal.

Zdroj: Agentura Xinhua | Autor Wang Jingyu

Edit: Zeng Jiajia