Proč je elitní bláznivá nadšená škola?Protože zdroje nejlepší kvality jsou přiděleny nejlepším studentům

Proč je elitní bláznivá nadšená škola?Protože zdroje nejlepší kvality jsou přiděleny nejlepším studentům

Po více než tisíci letech císařského vyšetřovacího systému byl lidmi zcela opuštěn a zrušen v pozdní dynastii Qing a na začátku Čínské republiky. Čína.

Co je to vzdělání?To znamená, že školní vzdělání (tak -snášené úzké vzdělání) je účelem, plánováním a organizováním vlivu vzdělaných lidí na konkrétním vzdělávacím místě podle požadavků sociálního rozvoje.

Teoreticky je vzdělávání procesem pěstování lidí podle potřeb určité společnosti nebo procesu pěstování lidí.Na jedné straně, z pohledu fyzického a mentálního vývoje vzdělaných lidí, je vzdělání vývoj, růst, přizpůsobení životu a životnímu prostředí, akumulace a re -kombinace zkušeností a procesu individuální socializace.Na druhé straně, z pohledu pedagogů je vzdělání předávat tradiční kulturu národa další generaci a kultivovat stavební talenty potřebné pro sociální rozvoj.Proto je vzdělání kultivovat činnosti lidí a podporovat fyzický a mentální vývoj pedagogů.

Systém pro čínské vzdělávání je spíše vybírat než kultivovat talenty, ale každý ví, ale bezmocný.Ministerstvo školství je přísně zakázáno oznámit výsledky zkoušek studentů primárních a středních škol a zakázat hodnocení výsledků studentů.Proto ve fázi základní školy učitelé přidělí sedadla podle tříd svých dětí.

Skóre testů studentů jsou velmi důležité pro rodiče a učitele.

Rodiče věnují více pozornosti stupňům studentů?Odpověď je, že odchod obyčejných středních škol a profesních středních škol při přijímací zkoušce na střední škole je nevědecký a přísný.Patnáct nebo šest let -zarodené děti, jak mohou existovat nějaké koncepty výběru kariéry, jsou pronásledovány rodinami, školami a společnostmi.Současné sekundární odborné vzdělávání zaostává a ve škole je školní styl.Sociální věda a technologie se rychle vyvíjí a společnost potřebuje vysoce kvalifikované talenty.V současné době jsou absolventi vysokých škol každý rok téměř 10 000 a je obtížné získat potíže s zaměstnáním.V tomto ohledu bychom se měli naučit odborné vzdělávání v Německu a Japonsku.

Čína je osobní populace.Z tohoto důvodu může při výběru přijímací zkoušky na vysoké škole vstoupit více studentů na univerzitu, která změnila trajektorii života.Výsledkem celoživotního testu je to, že výběr talentů, což znamená, že váš stav, vaše bohatství atd. Jsou výsledkem distribuce a distribuce pozice státu.Proto je vzdělávání osoby přijato na dobrou univerzitu.Podle takových nápadů utilitárního vzdělávání je pro vzdělávání obtížné kultivovat skutečné řezání talentů a vědeckých mistrů.

Dnes, vzdělávací zdroje mé země a skutečná situace celého vzdělávacího systému: Nejprve začala konkurence studentů ve škole.Studenti s vynikajícími rodinnými podmínkami mohou přijít do kontaktu se vzdělávacími zdroji, že ostatní děti jsou během svého dětství nepředstavitelné.

V dnešní společnosti je vzdělávací soutěž tvrdá a téměř všechny rodiny budou investovat spoustu času, peněz a energie do extra -křivého vzdělávání studentů.Po vstupu do fáze povinného vzdělávání je zapojeno do rodinných podmínek a sociálních zdrojů vstoupit do vynikajících škol.Během školního vzdělávání bude kvalita rodinného vzdělávání a mimoškolní poradenství do značné míry ovlivnit vzdělávací postavení studentů.

Život dítěte, který je krutý vstupní zkouškou na střední škole, otevřel vzdálenost.Nejlepší děti, které mají vysoké IQ, praktické a pečlivé učení a jejich rodiče přikládají velkému významu na klíčovou střední školu a ty děti, které mají lepší IQ, se učí více a přikládají velkému důležitosti k běžnému vysokému vysoko Školy; nejchudší věc je nejchudší věc; Absolventi jsou odkloněni na odborné střední školy ke studiu.

Studenti na klíčových školách jsou vynikající.Jak se říká, „osoba poblíž Zhu je červená a inkoust je černá“, aby vytvořila dobré prostředí pro jejího syna, Matkaina matka opustila třikrát a opustila příběh „máma mámy“Studenti na stejné elitní škole se všichni budou učit z učení a společně zlepší své známky.Čas od času se objeví zpráva, že „postgraduální přijímací zkouška je přijímána studiem koleje“.

Nakonec si hrdost Tian Tian, ​​který vstoupil na klíčové střední školy, užila nejlepší místní učitele a výukové zdroje a místní vláda by také investovala do velké pozornosti.Většina z nich může být přijata na 985 a 211 univerzit a některé mohou být dokonce přijaty na Tsinghua a Peking University.Pro děti vstupující na obyčejné střední školy, kvůli omezení učitelů nebo výuce zdrojů, může většina studentů projít pouze obyčejným jedním nebo dvěma.Nejkrutější realitou je, že ti studenti, kteří byli vyloučeni a odkloněni do svých povinností, mohou do továrny vstoupit pouze jako pracovníci v budoucnosti nebo pracovníci práce.

Vzdělávací úzkost celého lidu, od dětských „mladých a mladých“, „malého vzestupu“, „brzy vzestupného“, „výškové a velké“, rodiče v každé fázi znepokojují a vytvářejí „akademickou vojenskou rezervní soutěž“.Tato úzkost poukázala na realitu: výběr školy a konkurence.Každý musí soutěžit a užívat si nejlepších zdrojů.

Pamatuji si, že profesor na Tchaj -wanu řekl takové slavné přísloví, že existují tři příležitosti k porodu: poprvé se narodí;Dobrá škola dává studentům nejlepší síť, kruh a zdroje.Studenti nejen klepali na odrazové dlaždice a přijímací poukázky, ale také spojení, kruhy a zdroje.Toto je základní kámen jejich budoucího úspěchu.

Vzpomínáte si na Lu Buxuan, který promoval na Pekingské univerzitě na prodej vepřového masa?Zvykl se to svět smát. yuan.Toto je síla spojení a kruhů.

Každý říká, že vzdělání není důležité, ale realita je, že mohou být přijata na dobré univerzity.Protože vzdělávací zdroje dětí jsou také přiděleny podle úrovně.Pamatuji si, že Zhang Xuefeng se zeptal hostitele (show host), který se zeptal vysoko v televizním programu.Co je to vysvětlení?

Současný vzdělávací systém se zaměřuje na skóre a konkurenci, ignoruje pěstování kreativity a komplexní kvality studentů.Studenti sledují vysoké skóre, aniž by věnovali pozornost skutečně učení a zlepšování jejich schopností.To vedlo k našim vzdělávacím skóre a vrstvením, to znamená, že nutí děti a rodiče, aby vstoupily do rychlé trasy pronásledovacích soutěží. jít do zahraničí pro další studium.Někdy talenty, které jsme tvrdě pracovali, ale my jsme udělali svatební šaty pro jiné země, což je politováníhodné.

Pojďme se podívat na naši zkoušku -testované vrstvy po dobu téměř 40 let.Naproti tomu naši sousedé zrušili zkušební vzdělání po „vstupu do Evropské Evropy“ v posledních letech se v posledních letech objevila talent. .

V současné době neexistují otázky o tom, zda většina lidí může chodit na vysokou školu, ale stále více vzdělaných talentů v Číně, ale talenty světa jsou vzácné.Jsou tyto otázky způsobeny vzděláváním orientovaným na test?Vyžaduje, aby naši odborníci analyzovali a studovali a navrhovali řešit vodu pouze tímto způsobem.