Původní název: Do dobré práce v inovaci právnického vzdělávání v kontextu umělé inteligence
V současné době se rychlý rozvoj umělé inteligence stal hlavní propagační scénáře síly výroby a změny modelu v různých průmyslových odvětvích.Právnické vzdělávání v souvislosti s umělou inteligencí čelí bezprecedentním rozvojovým příležitostem a výzvám v době práva. Obsah a metody právního vzdělávání a aktivně vidět inovační vysočinu právnického vzdělávání, přidávání cihel modernizace a inteligentní transformace právnického vzdělávání a poskytování podpory talentů a intelektuální podporu pro stavbu silné země právnické vzdělávání.
Německé vzdělávání je primárním úkolem právnického vzdělávání v éře umělé inteligence
Rychlý rozvoj technologie umělé inteligence postupně změní stávající formu právní služby.V současné době lidé na jedné straně byli schopni vytvořit inteligentní roboty, kteří mohou poskytovat právní služby, které nahrazují některé ze schopností právníků.Například některé konvenční uznání právních případů, uplatňování právních ustanovení a identifikace právních případů a dokonce i s nepřetržitým rozvojem umělé inteligence, právní služby a kategorie, které inteligentní roboti mohou poskytnout, jsou širší a širší Umístění schopností lze snadno nahradit inteligentními roboty.Bez ohledu na to, jak se vyvíjí umělá inteligence, vždy postrádá schopnost, spekulace a další schopnosti, jako jsou lidé.Na druhé straně zákon není jen ustanovením chladného ledu, ale také „teplotou“ spravedlnosti.Z tohoto mluvení by se vzdělání mělo jako primární úkol brát morální vzdělání a zaměřit se na vzdělávání emocí, myšlenek, etiky a chování právních společností, aby bylo lepší než nedostatek inteligentních robotů, kterým chybí schopnost kombinovat Emoce, etika a právo.
Inteligentní výuka je důležitým prostředkem právního vzdělávání v době umělé inteligence
V éře umělé inteligence, abychom kultivovali vynikající talenty právních služeb, musíme inovovat obsah právního vzdělávání, zlepšovat a upgradovat metody vzdělávání, plně využívat technologii umělé inteligence k provádění inteligentních právnických vzdělávacích prací, aby umělá inteligence umělá inteligence Technologie může být použita jako právní vzdělávání pro právní vzdělávání.Například učitelé jurisprudence mohou používat generování umělé inteligence na základě algoritmů, modelů, pravidel, generování textu, obrázků, zvuků, videí, kódu a dalších technologií, aby poskytovali studentům bohaté právní materiály a texty případu, aby rozšířili studenta Zdroje učení pro vzdělávací zdroje studentů; Hodnocení právního vzdělávání.Kromě toho mohou učitelé využívat interaktivní funkční technologie umělé inteligence, aby mohli studentům hovořit s inteligentními roboty a provádět praktické výuku, jako je soudní simulace a právní pokus o soudní řízení, aby se zlepšily učení studentů.Současně, ačkoli současné právní vzdělání mé země dosáhlo řady inovativních výsledků, je v zásadě zaměřeno na výuku případů, převrácení učeben, hybridní výuku atd., A stále existuje určitá mezera s požadavky inteligentní výuky v inteligentní éra.Většina pracovníků v oblasti práva by měla inovovat modely výuky, restrukturalizaci procesů výuky, vývoj monitorování výuky a konstrukci přizpůsobeného celoživotního vzdělávacího systému založený na technologii umělé inteligence na podporu inovací a reformy právního vzdělávání v souvislosti s umělou inteligencí.
(Wang Yanyan, autorská jednotka: Právnická škola Hunan Normal University)
Zdroj: Ningxia neděle
Zpráva/zpětná vazba