Soustředit se s duchem pedagogů k kultivaci ekologie univerzity první třídy

    ■ Intenzivně propagujte ducha pedagogů · Talk


Generální tajemník Nejvyššího vedení stojí na vrcholu výstavby silné země a národního omlazení, které hluboce vysvětluje ducha jedinečného pedagoga čínských pedagogů.Jako vůdce budování silné země by vysoké školy a univerzity měly rázně propagovat ducha pedagogů, implementovat ducha pedagogů do všech aspektů a procesů univerzit první třídy a kultivovat politickou ekologii první třídy, ekologii, inovativní ekologii a Ekologie služeb s duchem pedagogů.


Prvním je kultivace politické ekologie první třídy v duchu pedagogů.Politická kvalita je primárním kritériem pro pedagogy v nové éře.Provádění ducha pedagogů je pevně pochopit jeho politické atributy, plně implementovat vzdělávací politiku, vzdělávání a pokyny Loajalitu vůči vzdělávání příčině strany a lidu a posílit ideály a přesvědčení o tom, že je velkým člověkem a zemí ., Morální city chování chování, vědomě pevným přesvědčením a loajálním praktikům s čínskými charakteristikami a vědomě plní původní misi, aby byl stranou, aby vzdělával lidi a vychovával talenty a zajistil, aby vysoké školy a univerzity zajistily vždy se stali socialistickými staviteli a nástupci.


Xiamen University vždy bere ideologickou a politickou práci učitelů jako důležitý základní projekt a trvá na použití nové éry Nejvyššího vedení v nové éře socialistické ideologie s čínskými charakteristikami, aby vytvořila duše, a organizujte většinu učitelů k učení a implementaci k učení a implementaci Důležitá diskuse o vzdělávání a generálního tajemníka Nejvyššího vedení. , a socialistická pokročilá kultura a vzdělání jsou široce prováděny.Posílejte politické a organizační funkce poboček učitelů, hrajte roli demonstrace „dvojitého vůdce“ a zaměřte se na politické vedení talentů s vysokou úrovní, zámořských studentů a mladých učitelů.Posílit organizační vedení, věnovat hru Stranickému výboru a výboru pro učitele, morálku učitelů a stavebnictví ve stylu učitele a oddělení strany a pracovní oddělení učitelů na koordinaci a koordinaci povinností dvouúrovňového hlavního orgánu školy (oddělení), a dělat dobrou práci při studiu a implementaci ducha pedagogů.


Druhým je kultivovat ekologii první třídy při propagaci ducha pedagogů.Lidé Liveshu jsou základem vysokých škol a univerzit.Klíčem k implementaci základního úkolu Liveshu jsou učitelé.Propagace ducha pedagogů je vzdělávat a vést učitele, aby praktikovali moudrost a vzdělávali moudrost poučení jejich mysli a učit lidi podle jejich schopnosti. Rozvoj učitelů a studentů.


Xiamen University dodržuje koncept pedagogů, aby se nejprve vzdělával, implementuje požadavky spravedlnosti a implementuje první standard pro morálku učitelů. života učitelů.Zlepšit systém počest učitelů, zvýšit model morálních modelů učitelů a vyberte skupinu etiky učitelů, jako je Huangda Nian -styl učitelský tým, Advanced Collective Collective Collective Collective, National Education System, National Education Family a National Vynikající výuka.Vyzdravte demonstrace, každý rok vyberte „NANQIANG SUSTNARDY FRITUTY Award“, otevřete propagační sloupce, jako jsou „dobří učitelé kolem“ a „učitel“, a inspirujte učitele, aby nesli poslání výuky a vzdělávání lidí.Zaměřte se na zlepšení výukových schopností, vybudujte demonstrační středisko pro vývoj výuky učitelů, vylepšuje „workshop učitele“, výuku salonu a dalších systémů, zvýraznění výzkumu výuky, školení učitelů, výuku soutěží, podporuje změny ve třídě, podporuje dlouhou životnost a poskytuje poskytování výuky a poskytuje výuku a poskytuje poskytování výuky a poskytuje Diverzifikovaná výuka pro učitele zdokonaluje výuku.


Třetí je kultivovat inovativní ekologii první třídy při praktikování ducha pedagogů.Učitelé vysokých škol jsou klíčovými silami pro vědecké a technologické inovace a vědecký výzkum.Praktikováním ducha pedagogů je vést většinu učitelů, aby pocítili „velkou zemi“, dodržovali postoj pečlivosti a hledali inovace a založili pronásledování světa s kulturními lidmi a zaměřili se na světové akademické popředí a zaměřili Hlavní národní potřeby posilují základní výzkum, vědecký a technologický výzkum a vývoj a teoretické inovace a zaměřte se na problém „zaseknutí krku“, „uvíznutí mozku“ a „uvíznutí v krku“, aby se vyřešily jejich obavy.


Univerzita Xiamen dodržuje „čtyři aspekty“, bere hlavní národní strategické potřeby jako trakci, řídí se poskytováním hospodářského a sociálního rozvoje, posílí organizační vědecký výzkum, vede učitele, aby provedli hlavní tematický výzkum, propagovali koordinovaný výzkum, propagovali transformaci, podporují transformaci výsledků a snaží se zlepšit přínos pro rozvoj služeb učitelů.Dodržujte velké platformy a velké týmy pro agregaci projektů, aktivně vytvářejí národní inovační platformu, inovují model organizace vědeckého výzkumu a školí vedoucí a vynikající mladé talenty ve službě „potřebám země“.Věnujte pozornost vynikající tradici strategických vědců, vede vůdce disciplíny jako žebřík a cenu -na školu, takže se objeví více mladých talentů.Od „čtrnáctého pětiletého plánu“ byla škola vybrána jako pět nových akademiků na dvou akademických lékařích a přidala 47 nových národních vůdců a 114 národních mladých talentů.


Čtvrtý je kultivovat ekologii služeb první třídy při stimulaci ducha pedagogů.Stimulací ducha pedagogů je posílení konceptu služeb výuky a vědeckého výzkumu jako zaměření, sloužit veškerému chování školy ve škole s prací Lidieshu, růstu a rozvoje učitelů a vzdělané a vytvoření kultury kampusu, která, že kultivace kampusu, kterou Respektuje učitele a studenty.


Xiamen University dodržuje hodnocení talentů jako trakci, prohlubuje reformu hodnocení vzdělávání v nové éře, rozbije „pět wei“ „pět dimenzionálních“, formuluje vědecké, spravedlivější a přiměřenější hodnotící standardy, zlepšuje motivační systémy učitele a záruční systémy zlepšuje učitele a záruční systémy , podporuje růst a rozvoj učitelů a nadále stimuluje učitele propagující iniciativu a nadšení z praktikování ducha pedagogů.Optimalizujte systém administrativních služeb, jako je školení talentů, inovace vědeckého výzkumu, personál talentu, logistická podpora, zlepšení efektivity služeb, lépe sloužit výuce a výzkumnou práci a vývoj učitelů a vytvořit ekologii služeb.Posílit záruku služeb života kampusu, péče o fyzické a duševní zdraví učitelů, vytvoření dobrého pracovního a životního prostředí a nechte učitele, aby se nadšeně cítili v klidu, učit, učit a učit.