Večerní zprávy Changsha, Changsha, 25. dubna (korespondent Liu Cuhong Zhu Weifang All Media Reportér Yue Xia), jak propagovat národní nesplacené úspěchy výuky v demonstrační zóně Changsha „Komplexní praxe, propagace a implementace“, a dát plnou hru National National Výuka úspěchu základního vzdělávání, praxe a výzkumné a radiační role, pomáhají základnímu vzdělávání a výuce k dosažení vysoce kvalitního rozvoje. Vynikající vynikající úspěchy „je téma (Changsha) Shrnutí práce se konalo ve škole Xiangyi Shido School v okrese Kaifu v Changsha City.
Setkání bylo pořádáno úřadem Changsha Education Bureau, pořádaná Akademií Changsha Academy of Education and Science a Education Bureau v okrese Kaifu a koorganizováno okresem, krajským (městským) výukovým a výzkumným centrem a Changsha Kaifu District Xiangyi Shijiapo Škola.
Profesor Jiang Ping, fakulta a výzkumná pracovníka Akademie vzdělávání Changsha, „Komplexní praktická výstavba, propagace a implementace“, výzkum po dobu 23 let. Systém je komplexně konstruován.
V posledních třech letech se profesor Jiang Ping zaměřil na design nejvyšší úrovně makra a věnoval pozornost implementaci čínské sledovací školy, ale také se zaměřil na specifikace pokynů mikro -učitele.Vedla odborný workshop pro propagaci výsledků k provedení důležitého vedení skupiny, důležitým modelovým průlomům, důležitým zvláštním výzkumem, od implementačního modelu vzorkovacích škol, po typické demonstrační školy k vytvoření studentů, až po vytvoření kontinuálního radiačního mechanismu pod vedením typického vedení Demonstrační školy k dosažení realizace tři prohloubení propagace výsledků byly postaveny paradigmatem Changsha; Spolupracujte s novým vzorcem výuky a výzkumu, který přispěl zkušeností Changsha k podpoře národních úspěchů výuky.
Wang Yan, tajemník strany strany a ředitel Bunssha Education Bureau, uvedl, že propagace „Komplexní praktická výstavba učebních osnov“, podpora vynikajících úspěchů na národní úrovni, vytvořila nejlepší platformu pro Changsha k propagaci „“ pět integrace vzdělávání “.Po třech letech tvrdé práce demonstrační zóna Changsha původně vytvořila nový koncept, nový mechanismus a nový model praktického vzdělávání, který se stal první dávkou experimentálních zón práce na primárních a středních školách v zemi a kultivovala a Velký počet pragmatických studentů Changsha.
Na schůzce, Xiangjiang New District Bai Cai Baihe Elementary School, Yuelu District Experimental Primary School, Yangtian Lake Guihua Ping Základní škola v okrese Tianxin, jinying základní škola v okrese Kaifu a Zhounoun Xiufeng v okrese Kaifu, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola, jedna škola. Jeden produkt „Komplexní vývoj tematického systému a školní kurzy jako hlavní orgán školních sdružení ke spolupráci s modelem normalizace, metodami výuky a kulturními změnami pod vedením komplexní praxe, model výzkumu a školení učitelů zvláštních zkušeností , typická demonstrační škola vede propagaci a aplikaci výsledků radiačního filmu Sdílení mechanismu.
Zhu Weiguo, člen viceprezidenta Čínské vzdělávací společnosti, člen výuky a výuky ministerstva školství a profesního výboru pro komplexní praxe, uvedl, že toto shrnutí nejenže dosáhne úspěchů v propagaci nesplacených Výuka úspěchů v Changsha V posledních třech letech je třídění a shrnutí pečlivým nasazením a oficiálním zahájením další fáze práce.V posledních několika letech se Changsha City vždy dodržovalo základní úkol lidu v Liveshu, vždy dodržoval vzdělávací koncept zaměřený na lidi, s jádrem zlepšování kvality vzdělávání a výuky, komplexní prohlubování reformy vzdělávání a důrazně podporuje vynikající výuku výuku výsledky a dosáhly pozoruhodných výsledků.Zároveň předložil tři naděje: Nejprve doufám, že si všichni budou vážit tuto vzácnou příležitost k učení a výměně, plně sdílejí svou vlastní zkušenost a moudrost a úzce kombinují propagaci výsledků s prohlubujícím se reformou výuky; Postoj, účastnit se uplatňování vynikajících výukových úspěchů;
Dnes odpoledne účastníci šli do dvou šarží na základní školu Fengshu Mountain Bridge v okrese Yuhua a Mingdehu Valley School of Xiangjiang New District, aby prozkoumali účinnost povýšení a uplatňování demonstračních škol na místě.Prostřednictvím kombinace dynamických a statických metod, jako je návštěva a zobrazení, komunikace, byli zúčastnění zástupci intuitivnější a hlouběji pochopili výsledky propagace a aplikací projektu „Comprehensive Practice Construction, Propagation and Implementation“.
Zpráva/zpětná vazba