Plně porozumět strategické hodnotě reformy hodnocení vzdělávání

Autor: Liu Yunsheng (sekretář pobočky strany a děkan Akademie hodnocení vzdělávání Chongqing))
Vzdělávací hodnocení je součástí strategické hodnoty pro stavbu silné vzdělávací země.Prohloubení reformy hodnocení vzdělávání je klíčovým přechodem k účinnosti výstavby silné vzdělávací země.
Za prvé, prohloubení reformy hodnocení vzdělávání je přechod k dodržování hodnotové orientace, která přispívá k plné hře roli „příkazové hůlky“ při konstrukci hodnocení vzdělávání.Od roku 2020, ačkoli moje země dosáhla pozitivního pokroku v reformě hodnocení vzdělávání v nové éře, bylo dlouhou cestou obrátit nevědeckou orientaci na vzdělání.Při reformě vzdělávání a reformy vzdělávání země přispívá k dodržování správné orientace na hodnotu: zaprvé, orientace na politickou hodnotu, mějte na paměti poslání vzdělávání pro stranu a talenty národního vzdělávání a účinnost lidí ve vzdělávacích lidech jako základní úrovniDruhým je profesionální hodnotová orientace. vzdělávání jako hlavního projektu výstavby silné vzdělávací země.Třetí je orientace strategické hodnoty. ve světě.Čtvrtý je hodnotová orientace živobytí lidí.
Za druhé, prohlubování reformy hodnocení vzdělávání je úsudek přesné hodnoty, která vede k plné hře roli „měření a rovnováhy“ při konstrukci hodnocení vzdělávání při výstavbě silné země.Základní funkce vzdělávání je úsudek hodnoty.V současné době má vzdělání stále nedostatečné standardy a systeticitu, autentičnost a bohatost důkazů, vědecké a spravedlivé výsledky.Prohloubení reformy hodnocení vzdělávání vede ke zlepšení „měření rovnováhy“ při konstrukci hodnocení vzdělávání: Nejprve musíme inovovat teorii vzdělání a budovat vzdělávací znalostní systém, akademický systém a systém diskurzu, který je v něm Line s skutečnou a světovou úrovní Číny.Druhým je plné využití internetu, velkých dat, umělé inteligence atd., Vytvoření digitální platformy pro hodnocení vzdělávání a poskytnout vědecké a přesné vzdělávací hodnocení veřejných služeb pro výstavbu vzdělávací síly.Třetí je zlepšit systém hodnocení vzdělávání, vytvořit celoživotní systém hodnocení vzdělávání založený na lidském celoživotním učení, koordinovat základní vzdělávání, odborné vzdělávání, vysokoškolské vzdělání a hodnocení dalšího vzdělávání, realizovat vzdělání, vědu a technologie a talenty, zlepšit vzdělání správní systém a systém správy vzdělávání a modernizace schopností správy.
Zatřetí, prohloubení reformy vzdělávacího hodnocení je krok k posílení hodnoty hodnoty, která přispívá k plné hře roli „posílení zařízení“ při výstavbě vzdělávání a hodnocení.V současné době je hodnocení vzdělávání mé země více o znalostech lidí a do jisté míry ignorovalo vzdělávací funkci hodnocení.Ve skutečnosti je hodnocení učení, tj. Vzdělávání, samotné hodnocení bude mít vzdělávací roli v zúčastněných předmětech a má potenciál propagovat a vytvářet hodnotu.Prohloubení reformy hodnocení vzdělávání znamená prorazit překážky „hodnocení omezeno na hodnotový úsudek“, otevřít a nové kanály pro nové oblasti a zmocnit výstavbu silné země: nejprve dát subjektům aktivně investovat do do něj hybnost výstavby vzdělávání a maximalizaci hodnocení tak, aby stimulovala maximální rozsah pro stimulaci studentů, učitelů, rodičů, správců vzdělávání, dokonce i průmysl, podniky a další související strany.Druhým je poskytnout vzdělávacím subjektům účast na talentu výstavby vzdělávání k posílení země prostřednictvím hodnocení, schopnosti učení studentů, výuce učitelů a vzdělávání kvality vzdělávání podniků a úroveň vzdělání Manažeři jsou.Třetí je poskytnout vzdělávacímu tématu větší prostor, aby mohl výrazně ukázat své dovednosti při stavbě vzdělávací síly.
Začtvrté, prohloubení reformy hodnocení vzdělávání je „regulací“ optimalizace hodnoty, která přispívá k plné hraní roli „vyvážení dřeva“ při konstrukci vzdělání při výstavbě vzdělávání.Hodnocení vzdělávání bylo vždy prováděno v určitém měřítku.Samotná stupnice není pokročilá a zpětná, vhodná pouze pro rozdíl a ztrátu.V tomto smyslu hraje hodnocení vzdělávání roli vzdělání „Balance Wood“, což může zajistit, aby vzdělávací praxe byla ve správné rovnováze.Nerovnováha hodnocení vzdělávání nevyhnutelně přinese pořadí vzdělávání.Současný jev vnitřních objemů, úzkosti a dalších jevů v oblasti vzdělávání a spravedlnost pozitivního hodnocení souvisí s nerovnováhou, jako je vědecká, odpovědnost a rozvoj.Pro prohloubení reformy hodnocení vzdělávání znamená zlepšit hodnocení vzdělávání prostřednictvím regulace hodnoty: Nejprve musí stranický výbor a vlády strany strany provést hodnocení vzdělávacích povinností, provádět strategii prioritního rozvoje vzdělávání a zajistit rovnováhu mezi nabídka vzdělávacích zdrojů a poptávky.Druhým je reformovat hodnocení školy a hodnocení sociálního zaměstnání ve středním pohledu, provádět standardy hodnocení vzdělávání na všech úrovních a zajistit rovnováhu mezi vnitřní správou vzdělávání a vnější správou.Zatřetí, hodnocení studentů a učitelů v mikromicro -micro -aby zajistilo rovnováhu mezi vzděláváním a vzděláváním, výukou a vědeckým výzkumem, kulturním dědictvím a sociálními službami.
Za páté, prohloubení reformy vzdělání je krokem k rozšíření hodnotového zrcadla, které přispívá k plnému hraní roli „referenčního systému“ při výstavbě vzdělávací moci.Hodnocení vzdělávání je důležitou praxí pro stanovení, soudci a ovlivňování kvality vzdělávání.V současné době se mezinárodní a regionální vliv reformy hodnocení vzdělávání mé země neustále rozšiřuje, ale stále existuje mezera mezi požadavky důležitých vzdělávacích středisek na světě se silným vlivem a výstavbou.Prohloubejte reformu hodnocení vzdělávání a rozšířte rozsah hodnotových zrcadel, která přispívá k úloze referenčního systému při výstavbě hodnocení vzdělávání při výstavbě silné země: nejprve urychlit založení systému výchovného hodnocení systému S velkým mezinárodním vlivem a čínskými charakteristikami, včetně standardního systému a systému nástrojů, systému metod, pravidelného modelového systému, datového systému atd.Druhým je pokračovat ve sledování vývoje globálního vzdělávání, zejména v hloubce pokroku světové vzdělávací síly na klíčové prvky a ukazatele, využívat silné stránky a nedostatky.Třetí je aktivně propagovat hodnocení vzdělávání mé země „jít na moře“, účastnit se světových standardů vzdělávání, pravidel a navrhování systému, posílit právo mé země hovořit v oblasti globálního vzdělávání a posílit vliv a záření hodnocení vzdělávání.
„Guangming Daily“ (13. vydání 21. května 2024)
Zdroj: Guangming.com- „Guangming Daily“
Zpráva/zpětná vazba