Život je ideální, všechny jsou ideální.

Pro provozovatele obchodních vesmírů je to, jak je život, ideálnější je návrh, který se často zmiňuje.Při rychlé změně roku 2024 však diskuse o ideálním životě již nezůstává ústní, více v praxi.Není obtížné zjistit, že když diskutujeme o ideálním životě, vždy děláme koncept spoustu konceptů, vyžadujeme skvělé cíle, velké vyprávění a podrobné plány, ale ideální život mladých lidí nemůže být vážný. Triviální hmota je sluneční světlo a vzduch nebo listy a tráva.

„Ideální zábava Fei Season“ je marketingová IP zahájená emocionálním dotykem emocionálního dotyku císaře Jing Tai Fu.V roce 2023 debutovala „Ideální zábava Fei“ a propojení sedmi měst přineslo mimořádné prázdninové zážitky.

Je přirozené dívat se na mladé lidi na trhu a na komerční správu aktiv Hejing Taifu má podobné myšlení podobné myšlení.Podle emocionální scény IP s „Ideální zábavou Fei ji“, Hejing Taifu Commercial Management Management se dostane do duchovního světa mladých lidí prostřednictvím vícenásobného propojení a vícenásobné křížové způsoby, jak se setkat s spotřebitelskou skupinou. potřeby.

Ideální zábavná léta, zajímavým způsobem

Po epidemii se způsoby, jak se podívat na svět, věnují pozornost pocity.Nebojte se, nemusíte soutěžit, chlazení se také stal živým státem pronásledovaným mladými lidmi.S ohledem na pozorování hejingu Taifu Commercial Management, počínaje emocionální hodnotou „malých věcí v životě, všech ideálů“, vytváří emocionální emocionálně výživa ve městě.

Abychom byli uznáni mladými lidmi, je velmi důležitý způsob vysvětlení.Praxe komerčního správy aktiv Hejing Taifu má být s věcmi, které mají mladí lidé, kteří mají rádi, a je důvěrně paralelně.V nové sezóně „Sezóna Ideal Fun Fei“ a Creative IP vedoucí park z Dongshankou v Guangdongu vytvořily řadu aktivit s tématem „Ye Ye, Chill Live“.Ye Ye je výslovnost „ano“, což představuje méně vážný postoj

S popularitou 20 -minutové teorie parku se navštívení parku stala novým způsobem, jak se městští lidé mohou účtovat na skluzu. tráva.Je založeno na tomto vhledu, že od 19. do 22. dubna „Ideální zábava Fei Season“ a Qiaoqiao Park poprvé zahájili vytvoření „chladicího pavilonu“, obří Seesaw, omezenou uměleckou obchody atd. Mnoho zajímavých offline atd. Scény události.

Viesaw je dětská hračky.Hejing Taifu Commercial Asset Management a Qiaoqiao Park doufá, že použije uvolněný dopravce Seesaw k přerušení kotvy do kruhu mládeže, aby zprostředkoval emoční sílu chladu.

Je snadné říci, že je to snadné.V této „ideální zábavné sezóně Fei“ obsah tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních části tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních částí tří hlavních sektorů.Pozvěte kotvy podcastů na životní styl k analýze a sdílení postoje „Chill Ideal Life“;Triple Activity je propojena,

Životní postoj Ultra -Chilla v „Ideální zábavné sezóně Fei“ se předává ve všech aspektech zákazníků, kteří vstupují do pole.

Nejen v Šanghaji, Hejing Taifu Commercial Asset Management také vytvořil offline karty s parkem Qiaoqiao v Hejingu · Youfang (Peking), což umožňuje zelené atmosféře parku dát lidem klidný okamžik ponořený do měst s vysokou intenzitou.Diskuse otevřená ideálním životem se také nadále rozšiřuje ve městech, kde se projekty komerčního řízení aktiv pod Guangzhou, Chengdu, Suzhou, Foshanem a Nanningem nadále rozšiřovaly.

Ideální zábavná muška, použijte mladý výraz

Se vzestupem nové spotřeby se funkční hranice obchodních prostorů, jako jsou nákupní centra, neustále rozšiřuje.Lidé již nezůstanou na základních potřebách, jako je stravování a pití, ale začnou se těšit na obchodní prostor dobrého nakupování, zábavy a dokonce „znát vás lépe“.Z jediné spotřební cíle po prostor pro uspokojení emoční spotřeby je to, jak přijmout současné změny pro provozovatele obchodních prostorů, provozní problém, o kterém stojí za to přemýšlet.

V roce 2023 začíná „Ideální zábava Fei“, komerční správa aktiv Hejing Taifu, která začíná „emocionální hodnota“, využívá čas emo mladých lidí a prochází městským trhem, divoké zábavné kempování, programy pro domácí mazlíčky, moderní umění, současné umění Výstavy, módní a environmentální ochrana inovativní témata, jako je akce, jsou přenášena emoční energií.A čas času v roce 2024, pod balicí vlnou anti -konzumace, má metodika řešení problémů nový směr.Vytvořte uvolnění pro spotřebitelskou skupinu, zabavíte mladistvou sílu, která přitahuje mladé lidi, a vytvoří rafinované úsilí o návrat k životu … jsou nově přidané návrhy.

Pokud jakýkoli problém zůstane pouze na úrovni myšlení, nemůže se pohybovat vpřed půl palce.Na základě prvního „Ideal Fun Fei ji“ se připojil k vhledu do mladých skupin, počínaje životním přístupem Chill, počínaje dětskou hračkou a doufal, že to použije jako původní bod k zahlédnutí ideálního života.V obrovském moři lidí je kvůli příležitosti „ideální“ možné v davu setkat, rozpoznat a znát. prostor.

Ideální zábavná muška, použijte zelenou akci

V posledních letech se koncept ESG stal stále populárnějším a byl v této „ideální zábavné letářské sezóně“ sledován. přidal.Od 19. do 27. dubna požadovala Hejing Taifu Commercial Asset Management a Environmental Lifetime Brand „Flying Ant“ pro 21 projektů v 7 městech, aby společně prováděly „Jeremy Herm ~ Chill více plánu obnovy“, aby obhajovala sdílení starých knih a umožnila znalosti a umožnila znalosti a umožnila znalosti cirkulovat.

Ve Světovém dni Země 22. dubna zahájil kancelářský projekt Hejing Taifu Commercial Asset Management operaci plastiky „Holding“, objal Zemi do zbraní, aby obnovil starou knihu prázdné láhve, obhajoval koncept udržitelného a Ochrana životního prostředí a řídit nájemníky v projektové praxi „Chill více udržitelnějšího života“ s jedním členy K ·.Nejen to, Chengdu Financial City Hejingyu Shekou Hotel & Chengdu Hejing · Yu Ona mezinárodní služba se zúčastní „Ideální zábavné sezóny Fei“ a „Jerech Hermore Regeneration Plan“ od 19. do 22. a založení recyklační stanice a založí recyklační stanici a založí recyklační stanici a založí recyklační stanici tématu. Pozvěte hotelové hosty, aby se účastnili „zeleného“ hnutí prostřednictvím publicity akce.

Green Wave je neustále a inspirace a kreativita jsou na silnici Symbióza města a koexistuje s ochranou životního prostředí.24. dubna s členy nájemce používali odpadní položky a materiály pro ochranu životního prostředí k recyklaci k vytváření regenerativních výtvorů, vytvoření inspirativních instalačních náčrtů a pomocí síly umění k interpretaci myšlení udržitelného života.

Tato série aktivit umožňuje kancelářským budovám nejen jediným kancelářským prostorem, ale také nositelem moci města a zaznamenává vzpomínku lidí na pracovišti, aby začaly ideálním životem a bojem.

konec:

Hejing Taifu Management „Ideal Fun Fei Season“ je nový pokus o nadále utvářet IP. Obsah a pole pole a pole hranice mezi hranicemi, aby si uvědomil emoční přenos mladých lidí.

Jako přední platforma pro správu a provoz podniků v oblasti domácího podniku je založeno na komerčním prostoru Hejing Taifu založeno na funkčním prodloužení. a krev a nadále psát ideální život města.