„2024 Funkční hry zmocňují integrační fórum vysokoškolského vzdělávání a průmyslu, studia a výzkum“

  12. dubna se v Komplexním kampusu Changchun Jilin Academy of Art Academy of Art Academy of umělecké akademie Changchun Jilin konalo fórum „Funkční hry 2024.Toto fórum se řídilo čínským audiovizuálním a digitálním publikačním asociací, pracovním výborem pro herní asociace pro základní vzdělávání v oblasti počítačového základního vzdělávání National College, Jilin Academy of Arts, výzkumným střediskem sociálních hodnot Čínského institutu herního průmyslu a organizací Výbor Národní vysokoškolské hry Kreativní hospodářská soutěž Národní univerzita hostovala (dále jen „Organizační výbor“), pořádaná Jilin Academy of Arts, Institute of Animation Academy of Jilin Academy of Arts a Tencent Interactive Entertainment Tianmei Studio Group Group, Tencent Mutual Group Zábavní výzkumné centrum sociálních hodnot, China International Game Education and Industry Alliance Special Special Support.Toto je druhé relace fóra.

  Fórum se zaměřuje na výzkum a tvorbu funkčních her a používá „kreativní soutěž o hru National College Yuanmeng Star National College“ (dále jen „konkurence“) jako o případu diskutovat o otázkách, jako je integrace produkce, univerzity, výzkum a výzkum a Budoucí herní vzdělávání a tvorba.

  S nepřetržitým vývojem herní technologie vykazuje vytváření UGC (obsah generovaného uživatelem) ve hře velký potenciál.Během sbírky této soutěže, odborníci z organizačního výboru poznamenali, že s pomocí nových nástrojů AI může hra poskytovat agilní kreativní nástroje s nízkým rozvodem a širokou kreativní komunikační platformu pro každého, kdo je kreativní Neprofesionálové mají příležitost použít hru jako nástroj pro jejich výraz, stvoření a výuku.To znamená, že v ekosystému tvorby UGC byly hranice mezi hráči a tvůrci „Play“ a „Creativity“ postupně zlomené a každý se může stát „tvůrci“.Prostřednictvím představivosti a tvůrčí síly mnoha jednotlivců, her s více scénáři, jako je kultura, kulturní cestovní ruch, popularizace vědy, vzdělávání atd., Obohalily atributy hry jako super digitální scény a diverzifikovanou funkčnost a společenskou hodnotu hry jsou neustále vykopány.

  Zheng Nan, zástupce tajemníka -Obecný pracovní výbor pro asociaci Číny a zástupce děkana Čínského institutu herního průmyslu, poukázal na to, že funkční hry mohou nejen poskytovat zábavní funkce, ale také hrát roli ve vzdělávání, simulaci a dalším aspekty.Řekla, že pracovní výbor pro výzkum herního průmyslu a čínský výzkumný institut vždy věnoval pozornost výzkumu v oblasti funkčního herního průmyslu a sociální hodnoty hry.

  Huang Xinyuan, generální tajemník Komise pro animaci a digitální média pro výuku digitálních médií a sekretářka strany School of Animation and Digital Art of Communication University University University University University University of China k hernímu vzdělávání může vést k tomu, že je lepší vzdělávání a další průmyslová odvětví; , nezanedbávejte, každý se snaží opravit dopředu a mají společně novou kapitolu.

  Ye Hui, osoba, která má na starosti provoz projektového týmu „Yuanmeng Star“ v Tencent Interactive Entertainment Sky Studio Group, zdůraznila, že když zahájíme tuto soutěž, chceme tvůrcům a studentům poskytnout více příležitostí, aby se mohli zobrazit a sami sebe a zobrazit a sami se zobrazovat a ověřit se.Zřídili jsme také skladby a kreativní témata, jako jsou humanitní vědy, popularizace vědy, a doufáme, že objevíme kreativnější díla, která vykazují vynikající čínskou tradiční kulturu a mají dobrou sociální hodnotu pro kultivaci a přepravu více digitálních talentů pro toto odvětví.Věříme, že v budoucnu mohou být studenti, kteří mohou dále stimulovat zájmy studentů, kombinací her s vysokými školami a univerzitami. Sny pro mladé umělé umělé umělé umělé umělé umění!

  Zhang Donghang, sekretář strany strany Jilin Academy Academy, oznámil otevření fóra a odhalil společnou výzkumnou laboratoř pro obě strany s Ye Hui.Cílem laboratoře je podporovat spolupráci v průmyslu, univerzitě a výzkumu a povzbudit více učitelů a studentů a studentů, aby prováděli vysoce kvalitní výtvory UGC.Člen animace a digitální mediální vzdělávání ministerstva školství a virtuální realita Jilin Institute of Animation a děkan Akademie filmového a umění, Huai Yongjian, přednesly řeč a blahopřeji tomuto fóru.Zheng Yi, zástupce děkana Jilin Academy of Art, předsedal slavnostnímu zahájení a Shao Bing, zástupce děkana Akademie animace Jilin Academy of Art, předsedal fóru.

  V prosinci 2023 oznámila „Hvězda Yuanmeng“ plán národních univerzit, kreativní soutěžní plán.Soutěž se řídila pracovním výborem hry v Číně Audiovizuální a digitální vydavatelské asociace, která se účastnila asociace Národního počítačového základního vzdělávacího asociace vysokých škol a univerzit.Konkurence má přehled humanitních věd, popularizace vědy atd. A povzbuzuje studenty, aby aktivně prozkoumali tvorbu sociálních hodnot.

  20. března na konferenci Global Global Game Developer Conference (GDC) na 2024 vydal Tencent motorový stroj AI -Giinex samo -rozvinutého herního motoru AI.Na základě generace AI a rozhodování technologie AI bude motor poskytovat velké množství řešení AI pro celý životní cyklus hry pomocí velkých modelů a dalších generačních technologií AI, aby hráčům poskytli řadu dostupných návrhových nástrojů na úrovni UGC Ve hrách.Od inspirace po konstrukci budování, po porovnávání barev a designu umění pomáhají nástrojům AI hráčům zlepšit jejich kreativní efektivitu, snadno transformovat kreativitu a herní nápady na personalizovanou úroveň her, takže hráči založené na nule mohou snadno vytvářet 3D modely.

  Na fóru, více než 30 hostů z Communication University of China, Peking Normal University, Jilin Academy of Arts, Lu Xun Academy of Fine Arts, Nanjing Academy of Arts, Sichuan Academy of Music, Macau University of Science and Technology a dalších univerzit například zmocnění funkčních her k posilování vysokoškolského vzdělávání a průmyslu -výměny výzkumu na tématech na témata, jako je fúze.

  Chen Jingwei, zástupce děkana Animation a digitálního umění University of Communication, poukázal na to, že při příležitosti AIGC bychom měli vidět také některá rizika.Je nebezpečné, že AI nebo nadměrná závislost na AI. Návrhové pedagogové musí čelit.

  Wei, profesor na School of Art and Media, Peking Normal University, poukázal na to, že digitální kreativní hra je každodenní chování, které je často ignorováno.Kreativní hra dominují bezplatným tvorbě.Například „Yuanmeng Star“ poskytuje hráčům platformu pro kreativní tvorbu UGC nebo má potenciál stát se „digitální kreativní herní platformou“.

  Shang Junjie, docent a výzkumný pracovník na School of Education of Peking University, sdílel video.Starší lidé se také musí vrátit k podstatě vzdělávání, aby si každý mohl užít štěstí a štěstí.Jsou neoddělitelné od hry a spolupráce mezi podniky a univerzitami.

  Liu Zheng, vedoucí projektový manažer Tencent Mutual Entertainment Social Value Research Center, sdílel projekt spolupráce v průmyslu -v posledních letech. Abychom budou mít budoucí odborníci na univerzitách vědět více o budoucích odbornících v oboru, aby se dozvěděli více o budoucích odbornících v oboru, kteří vědí více o budoucích průmyslových lékařích a bohatých funkcích.Řekl, že s vývojem digitální technologie se základní atributy her jako super digitální scény stávají konsensem.S otevřenějšími spojeními scény, s pomocí technologie her, bude potenciál hry neustále vykopán.